7 تیر 1394
شماره خبر: 144613

انجام پروژه اتصال بلوار خوارزمی به گلدشت در منطقه 6 شهرداری مصوب شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

انجام پروژه اتصال بلوار خوارزمی به گلدشت در منطقه 6 شهرداری مصوب شد


رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج گفت: پروژه اتصال بلوار خوارزمی به گلدشت در منطقه 6 شهرداری با اکثریت آراء اعضای این کمیسیون مصوب شد.
حجت الله غلامرضائی با اعلام این مطلب عنوان کرد: پیرو توافقات صورت گرفته فی ما بین شهرداری کرج و سپاه پاسداران استان البرز، اتصال بلوار خوارزمی به گلدشت در سطح منطقه 6 شهرداری این کلانشهر با اکثریت آراء اعضای کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر مصوب شد. این عضو شورای شهر اظهار داشت: این پروژه به عنوان یکی از محورهای اصلی منطقه 6 شهرداری کرج است که با محور شمالی و جنوبی شهر موازی بوده تا به این وسیله شاهد تسهیل تردد خودروها در مسیر مذکور باشیم و از طرفی کاهش بار ترافیکی در خیابان شهید بهشتی را محقق نماییم. غلامرضائی یاد آور شد: برای اجرایی شدن پروژه عمرانی اتصال بلوار خوارزمی با گلدشت (ادامه بلوار باهنر) تا به امروز جلسات متعددی بین مسئولان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و شهرداری کرج برگزار شده بود که مقرر گردید طبق توافق حاصله بین سپاه و مدیریت شهری، اراضی متعلق به سپاه که در مسیر بازگشایی این طرح وجود دارند به شهرداری واگذار شود و در قبال آن شهرداری ۱ هکتار از اراضی کشاورزی حیدرآباد را با کاربری انتظامی در اختیار این نهاد قرار دهد. این مسئول ارشد شهری افزود: با ارائه تصمیم اتخاذ شده از سوی شهرداری کرج به شورای اسلامی شهر کرج، اعضای شوراء در کمیسیون عمران این پروژه را مورد بررسی قرار دادند و آنرا به تصویب رسانند تا در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری شهروندان از مسیر مذکور باشیم. وی بیان کرد: در حال حاضر با کمک معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج، عملیات زیرسازی و جدول گذاری در مسیر بازگشایی بلوار خوارزمی به گلدشت به اتمام رسیده است و آسفالت این مسیر نیز در دست اقدام می باشد تا بزودی استفاده از این معبر برای شهروندان محقق گردد. رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج تسریع در اجرای پروژه های عمرانی را ضرورتی مهم برای تحقق اهداف مجموعه مدیریت شهری و توسعه شهر دانست و گفت: تعامل و همکاری دستگاه های ذیربط با این مجموعه خدمات رسان نقش تاثیر گذاری در اجرای پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی با توجه به نیاز شهروندان و الویت های مشخص دارد.
غلامرضائی در پایان با بیان اینکه مدیریت شهری مکلف به رفع نیازهای شهر و شهروندان است، خاطر نشان کرد: این موضوع از سیاستها و برنامه های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج بوده که با جدیت هرچه تمام دنبال می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود