7 مرداد 1394
شماره خبر: 146312

خط مشی معاونت فرهنگی در هزینه کرد برای بزرگداشت مناسبت ها ترسیم شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خط مشی معاونت فرهنگی در هزینه کرد برای بزرگداشت مناسبت ها ترسیم شد


جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با محوریت بررسی چگونگی تخصیص بودجه به منظور بزرگداشت مناسبت های مذهبی و ملی و همچنین اجرای برنامه های راهبردی در حوزه فرهنگ و جامعه برگزار شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در این جلسه اظهار داشت: زمانی از اقدامات و برنامه های فرهنگی نتایج و خروجی خوبی حاصل خواهد شد که سازمان ها و مناطق تابعه مدیریت شهری همکاری و تعامل مناسب با معاونت فرهنگی را داشته باشند. سعید فیروزگاه با تاکید بر تمکین سازمانها در اجرای برنامه های فرهنگی اذعان داشت: برخی سازمانها همچون مدیریت پسماند که مباحث تفکیک زباله از مبداء و... را در بر می گیرند، نیازمند فرهنگسازی می باشند که باید با همکاری و هماهنگی معاونت فرهنگی به دنبال کسب موفقیت باشند و از تک روی بپرهیزند.
غفور قاسمپور عضو شورای اسلامی شهر کرج نیز با اشاره به اینکه اثربخشی موضوعات فرهنگی در دستگاه ها و سازمانهای دیگر باید مشهود باشد، گفت: خروجی برخی برنامه های فرهنگی که توسط معاونت فرهنگی برگزار می شود در دیگر نهادها و دستگاه های خارج از مدیریت شهری نمایان می شود. نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج نیز با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی مناسب در برنامه های فرهنگی اظهار داشت: جمع آوری زباله یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید با فرهنگ سازی صحیح و دقیق، همکاری و تعامل خوبی بین شهروندان و مجموعه شهرداری برقرار کرد.
فاطمه اسکندری با انتقاد از عملکرد سازمان مدیریت پسماند بیان کرد: متاسفانه با توجه به تبلیغات صورت گرفته در خصوص ساعت معین جهت جمع آوری زباله های شهری و تدابیر اتخاذ شده در سنوات گذشته در این حوزه و به علت عدم کارشناسی دقیق و فرهنگ سازی مناسب شاهد هستیم که ساعات کار خودروهای حمل زباله به درستی انجام نمی شود که موجب آلودگی در شهر گردیده و اثر بخش نخواهد بود. وی ادامه داد: متاسفانه تاثیرات عدم همکاری حوزه های فرهنگی به صورت جداگانه و عدم تعامل با معاونت فرهنگی موجب عدم اعتماد شهروندان به مدیریت شهری خواهد بود.
در پایان این جلسه مقرر گردید 4 میلیارد تومان جهت برگزاری مناسبت ها و 100 میلیون تومان در اجرای برنامه های فرهنگی کانون ها و هیأت مذهبی توسط هر یک از سازمان ها و مناطق صرف گردد که به اتفاق آراء به تصویب اعضاء کمیسیون رسید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود