11 مرداد 1394
شماره خبر: 146553

منطقه 2 شهرداری کرج رتبه نخست "زیباسازی شهری" را به خود اختصاص داد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

منطقه 2 شهرداری کرج رتبه نخست "زیباسازی شهری" را به خود اختصاص داد


معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهرداری کرج با اشاره به ارزیابی مستمر از عملکرد واحدهای زیباسازی مناطق 12 گانه این کلانشهر، اظهار داشت: با توجه به آیتم ها و پارامترهای مد نظر سازمان، عملکرد منطقه 2 شهرداری کرج در ماه های خرداد و اردیبهشت برجسته تر از دیگر مناطق بود.
حامد احسانی نژاد با اعلام این خبر گفت: پس از تحقق سیاست‌های سازمان زیباسازی شهرداری کرج در سال گذشته مبنی بر احیا و ساماندهی دیوارهای شهری و بهسازی و نقاشی آنها، حذف زوائد بصری، آرام سازی و پیرایش مناطق 12 گانه این کلانشهر، امسال نیز طرح ارزیابی عملکرد واحدهای زیباسازی مناطق با هدف ساماندهی هرچه بیشتر عرصه‌های شهری به قوت خود باقی می ماند.
این مسئول با بیان اینکه اجرای این گونه طرح ها سازمان را در اجرای بهتر خدمت رسانی مطلوب به شهروندان یاری می کند، گفت: همچنین ایجاد رقابت بین مناطق 12 گانه در بحث زیباسازی شهری، سازمان را به اهداف اصلی خود (ایجاد شهری توسعه یافته) نزدیک تر می کند. وی با بیان اینکه معضلات و مشکلات محورهای تعیین شده در طرح ابتدا از طریق کارشناسان سازمان رصد می شود، گفت: پس از این مرحله، ارزیابان سازمان با توجه به دستور کار کارشناسان در ماه های اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری اقدام به بررسی موارد اصلاحی و مشخص شده مناطق می کنند. معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهرداری کرج در خصوص معیار سنجش عملکرد واحدهای زیباسازی مناطق عنوان کرد: این سنجش و ارزیابی بر مبنای دستور کارهای مجزا و تعریف شده هر منطقه در راستای اجرای آیین نامه‌ها، ضوابط و دستور العمل‌های منظر شهری صورت می‌گیرد. احسانی نژاد با اشاره به اینکه طرح فوق به تمام مناطق ابلاغ شده است، افزود: مسئولان زیباسازی مناطق با رویکردی دقیق و منظم اقدام به اصلاح موارد مطروحه نمودند و در روند طی شده، منطقه 2 شهرداری کرج با کسب امتیاز 92/84 بالاترین رتبه و به ترتیب مناطق 7 و 12 هرکدام با دریافت امتیاز 84/69 و 44/69 موفق به دریافت رتبه های 2 و 3 شدند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود