25 مرداد 1394
شماره خبر: 147301

برخی از افراد خارج از مجموعه شورا وشهرداری برای ایجاد تفرقه تلاش می کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برخی از افراد خارج از مجموعه شورا وشهرداری برای ایجاد تفرقه تلاش می کنند


سعید مدرس زاده با بیان اینکه ماهیت شهرداری‌ها خدمت‌رسانی به شهروندان است، اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات مردم و رضایتمندی آنها مهمترین اهداف و برنامه‌هایی است که خادمان مردم در شهرداری ملزم به احقاق آنها هستند.
شهردار نظراباد در ادامه بیان داشت : تاکنون اقدامات زیادی از جانب مجموعه شهرداری در راستای رفاه شهروندان در شهر نظرآباد صورت گرفته که ، زیرسازی و تسطیح بخشی از معابر شهر، ایجاد سنگفرش ، آسفالت برای سایت اداری و قسمتی از خیابانهای اصلی شهر نظرآباد ،ترمیم پیاده رو های سطح شهر و توجه به زیباسازی و نور پردازی شهری ،ودر دستور کار قرار دادن جاده سلامت خیابان تهران و بلوار خلیج فارس و ساختمان شهرداری مرکزی و شهرداری منطقه سه ،مکانیز کردن خدمات شهری ،احداث پارک در نواحی مختلف شهر و ایجاد ساختمان آتش نشانی از شاخص‌ترین این اقدامات انجام شده ودر حال اقدام است. در ادامه مدرس زاده از جایگاه شورای شهردر مدیریت شهری سخن گفت : از بعد نظری شورای شهر بخشی از مدیریت شهری است. اگر شهر را یک اشل کوچک از دولت-ملت تصور کنیم. آنگاه شورای شهر به مثابه قوه مقننه این دولت کوچک یا دولت محلی است. همان‌طور که شهرداری قوه مجریه این دولت محلی است. پس باید چنین نتیجه گرفت که شورای شهر نقش نظارتی و تقنینی در حوزه مدیریت شهری را دارد وشورای شهر نظرآباد که یازده نفر از منتخبان مردم در ان حضور دارند ،بنده به عنوان شهردار عضودوازدهم این نهاد مردمی می باشم . شهردار نظراباد رابطه ی شهردار و شورای اسلامی شهر را رابطه ی مستقیم دانست وتاکید کرد :در انجام امور مدیریت شهری هرچه تعامل وهمکاری در بین شهرداری وشورای شهر بیشتر باشد کارهای بهتر صورت میگیرد واین همدلی وهمزبانی که اتفاق افتاده است باعث میشود تا وظیفه که در قبال مردم داریم را به نحو احسن انجام دهیم ولی افرادی خارج از مجموعه شورای شهر وشهرداری حضوردارند که نمی خواهند شهر پیشرفتی داشته باشد واین افراد خارج از مجموعه با دخالت وآب در اسیاب دشمن ریختن درتلاش برای ایجاد تفرقه هستند . این مقام مسئول شهردای نظرآباد در ادامه از شروع پروژهای عمرانی در سطح شهر گفت : لوایح عمرانی به دلیل نداشتن نماینده شورای شهردر کمسیون معاملات عمده در شهرداری که قفل شده بود در پنجم مرداد نود چهار با معرفی نماینده شورای شهر در کمسیون معاملات عمده ی شهرداری پاکات باز گشایی شده ولوایح ارسالی به شورا که متوقف شده بود یکی پس از دیگری مصوب و به شهرداری ارسال می گردد که حاصل این حرکت مردم شاهد شروع پروژهای عمرانی در سطح شهر می باشند . وی تصریح کرد: برقرار کردن رابطه خوب و صمیمی با شهروندان در راستای ساختن شهری آباد و سرسبز و بانشاط یکی از مقوله‌های مهم توسعه و پیشرفت است که سعی خواهیم کرد با تبادل افکار و استفاده از نظریات و ایده‌های شهروندان قدم‌های موثری در پیشبرد اهداف و برنامه‌های شهرداری برداریم.
شهردار نظرآباد در پایان ابراز امیدواری کرد با وحدت و یکدلی بین مسئولین مختلف در سال آتی مشکلات موجود در نظرآباد به حداقل ممکن برسدو تعامل تمامی ادارات مخصوصا مجموعه های ارزشی سپاه ،ستاد نماز جمعه ،هیات مذهبی ،هیت رزمندگان و نهادها جهت پیشرفت و تلاش بیشترهمکاری لازم را داشته باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود