12 بهمن 1390
شماره خبر: 4602

اصلی ترین دغدغه شورا پیگیری مشکلات شهروندان است/مسائل شهر نقادانه مطرح شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

  اصلی ترین دغدغه شورا پیگیری مشکلات شهروندان است/مسائل شهر نقادانه مطرح شود

سپیدار آنلاین: رئیس شورای شهر کرج اصلی ترین دغدغه شورا را پیگیری مطالبات شهروندان دانست و خواستار انعکاس اخبار و پیگیری مطالبات به صورت نقادانه و چالش برانگیز شد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمود دادگو در گفتگو با مشاور رسانه ای شهردار کرج به اهمیت بحث اطلاع رسانی و انعکاس مطالبات شهروندان پرداخت و اظهار داشت: شورای شهر به عنوان پارلمانی محلی در راستای پیگیری مطالبات مردمی و بر مبنای آرای مردم شکل گرفته و بر این مبنا پیگیری و رفع مشکلات اصلی ترین دغدغه شورای شهر کرج است. وی افزود: این مهم از سوی تمامی اعضای شورای شهر در اولویت قرار گرفته و محور اصلی برگزاری جلسات شورا نیز رفع دغدغه شهروندان است. این مسئول با اشاره به حضور مستمر اعضای شورای شهر در مناطق مختلف شهرداری بیان کرد: در این راستا تمامی اعضای شورای شهر با حضور مستمر در مناطق مختلف شهرداری مشکلات و روند اجرای طرح های مختلف را پیگیری و راهکارهای لازم را متناسب با موضوعات مربوطه ارائه می دهند. دادگو در ادامه با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی در زمینه موارد پیگیری شده از سوی شورا و مصوبات مهمی که ضروری است شهروندان از آن اطلاع یابند،گفت: لازم است بسیاری از موارد از جمله مصوباتی که پس از برگزاری جلسات متمادی و ساعت ها بحث و تبادل نظر تصویب و با نظر اعضای شورای شهر در راستای منافع شهر و شهروندان تدوین می شود به اطلاع مردم برسد.
وی بیان کرد: انعکاس اخبار شورای شهر در کنار فعالیت های شهرداری می تواند بستر رضایتمندی و افزایش امیدواری مردم به توسعه شهر و رفع مشکلات را فراهم کند.
رییس شورای شهر کرج در ادامه بیان مطالبات در قالب نقد و انعکاس اخبار چالش برانگیز را یکی از اصلی ترین مواردی دانست که در کنار انتشار اخبار عملکرد، بستر رفع مشکلات را مهیا می کند و در این راستا خواستار فعالیت پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با رویکرد انتقادی شد. دادگو با استقبال از تحقق رویکرد تخصصی به اطلاع رسانی در شهرداری کرج و ایجاد پایگاه خبری شهرداری و شورای اسلامی شهر خاطر نشان کرد: ایجاد رسانه های تخصصی در مدیریت شهری ضرورتی انکار ناپذیر است و باید تلاش شود جایگاه رفیع شورا در اداره امور شهر تبیین گردد.
پایگاه خبری مدیریت شهری کرج توجه ویژه ای به جایگاه رفیع شورا دارد
در ادامه این دیدار مشاور رسانه ای شهردار کرج نیز به تشریح چگونگی عملکرد این مجموعه پرداخت و اظهار داشت:خوشبختانه نگاه مجموعه شورا و شهرداری کرج به امر اطلاع رسانی تخصصی و حرفه ای است و این امر موجب راه اندازی اولین رسانه تخصصی مجازی مدیریت شهری در کرج شد. احمد خیری با بیان گزارشی از عملکرد پایگاه خبری مدیریت شهری کرج افزود: تمام تلاش این پایگاه خبری انعکاس صحیح و به موقع اخبار مجموعه شورا و شهرداری کرج و تولید محتوای لازم از این مجموعه است که این امر هم اکنون محقق شده است. این مسئول خاطرنشان کرد: انتشار اخبار شورا و شهرداری کرج می تواند ضمن آگاهی شهروندان از دستاوردهای این مجموعه بستر تعامل بیشتر و نزدیکی شهروندان با مدیریت شهری کرج را فراهم کند. خیری با اشاره به ایجاد بخش "صدای مردم" در این پایگاه خاطرنشان کرد: هدف از راه اندازی این بخش برقراری تعامل دوسویه با شهروندان در تمامی مناطق و آگاهی از مشکلات آنان در راستای پیگیری و رفع از سوی مدیریت شهری است که خوشبختانه تاکنون نتایج مطلوبی داشته است. وی در ادامه با اشاره به اهمیت اخبار شورای شهر از اختصاص بخش ویژه ای در صفحه اصلی این پایگاه خبر داد و گفت: با راه اندازی این بخش تمامی اخبار شورا اعم از مصوبات جلسات و کمیسیون ها برای مدت زمان بیشتری جهت اطلاع عموم در صفحه اصلی این رسانه باقی می ماند. خیری اظهار امیدواری کرد با ارائه طریق و مشارکت هرچه بشتر مدیران شهری شاهد پیشرفت روزافزون مدیریت شهری در نهادینه کردن فرهنگ صحیح اطلاع رسانی باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود