27 مرداد 1394
شماره خبر: 147453

تکریم ارباب رجوع باید به اولویت اصلی خدمت رسانی تبدیل شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تکریم ارباب رجوع باید به اولویت اصلی خدمت رسانی تبدیل شود


سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع باید به اولویت اصلی خدمت رسانی به شهروندان تبدیل شود و از مدیران و کارکنان مدیریت شهری انتظار می رود اهتمام بیشتری نسبت به این مهم داشته باشند.
حسین عطایی در اولین نشست با مدیران و کارکنان منطقه 9 شهرداری این کلانشهر عنوان کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد خدمات رسان و متولی مدیریت یکپارچه شهری، بیش از سایر دستگاهها با مراجعات مردمی مواجه است بنابراین تکریم ارباب رجوع باید در اولویت کاری این دستگاه و کارکنان آن قرار داده شود. این مسئول خاطر نشان کرد: این مجموعه نه تنها باید رضایتمندی شهروندان را جلب کند، بلکه باید با تکریم مراجعه کنندگان و خدمات رسانی به آنها، موجب افزایش درآمد، رونق شهری و جذب سرمایه شود. وی از مسئولان اجرایی منطقه خواست تا اجرای برنامه‌های فرهنگی را برای تکریم بیشتر ارباب رجوع در اولویت‌های کاری خود قرار دهند و پیشنهاد کرد با استفاده از نظرات کارشناسان و مشاوران مجرب و بهره گیری از دانش تخصصی آنها در جهت تکریم مراجعین گام بردارند.
عطایی با بیان اینکه مشارکت بخش خصوصی یکی از نیازهای جدی برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در سطح شهر است، گفت: شهروندان باید به مدیران و دستگاه‌های اجرایی در شهرداری اعتماد کرده و با این اعتماد سرمایه خود را در راه توسعه و آبادانی شهر به کار ‌اندازند . وی بیان کرد: همه مدیران باید خدمت بدون منت به شهروندان را در اولویت کار خود قرار دهند، زیرا مردم ما همواره در صف نخست حمایت از اصول و ارزش‌های انقلاب قرار دارند و مدیران باید با تمام توان برای رفع نیازها و مشکلات آنها تلاش کنند. سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج تاکید کرد: انتظار داریم مدیران فنی و شهرسازی که بیشترین مراجعین را دارند و همچنین مسئولان خدمات شهری که به عنوان پیشانی شهرداری در خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم می باشند، برنامه‌ای جدی برای تحقق این مهم را تدوین کنند و در این میان از مسئولان نظارتی حراست و بازرسی نیز تقاضا دارم با نظارت دقیق خود، در اجرای قانونی کارها برای پیشبرد این هدف مهم گام بردارند. عطایی در پایان گفت: البته در حوزه تکریم ارباب رجوع نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم و در این میان روابط عمومی تمام تلاش خود را در این زمینه می نماید تا ضمن آگاه‌سازی جامعه، حقوق مسلم شهروندان را به آنها آموزش دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود