5 شهریور 1394
شماره خبر: 148001

افتتاح 50 میلیارد ریال پروژه های عمرانی و خدماتی در هفته دولت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

افتتاح 50 میلیارد ریال پروژه های عمرانی و خدماتی در هفته دولت


مدیر منطقه 3 شهرداری کرج با تبریک فرا رسیدن هفته دولت گفت: در این ایام بالغ بر 50 میلیارد ریال پروژه های عمرانی، خدماتی، ورزشی، فرهنگی و زیر ساختی با حضور مسئولان ارشد استانی، شهرستانی و شهری مورد بهره برداری قرار می گیرد.
محمدرضا سیفی افزود: این پروژه ها شامل جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت ریزی معابر اصلی و فرعی، سوله چند منظوره مدیریت بحران، ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی، ایستگاه آتش نشانی سازه سبک پارک های نسترن، رضوان، داروگر و شهرک سپاه، ایمن سازی مسیر کانال بیدگنه، جاده خوشنام، ساختمان معاونت های عمران و خدمات شهری منطقه، چهار مورد سرویس بهداشتی و پارکینگ مکانیزه است که در هفته دولت و با حضور مسئولان ارشد استانی و شهری مورد بهره برداری خواهند گرفت و تقدیم شهر و شهروندان می شود. وی با بیان اینکه این پروژه ها با اعتبار 50 میلیارد ریالی به بهره برداری رسیده است، گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای بازگوی خدمات و زحمات ارزشمند دولتمردان می باشد و جا دارد که با استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود نسبت به پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در افکار و باورهای نسل جوان تلاش ویژه ای صورت پذیرد. به گفته مدیر منطقه 3 شهرداری کرج، اجرای پروژه های عمرانی در عرصه های مختلف، در راستای ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان است و پیش بینی پروژه های عمرانی بر اساس نیاز زندگی شهروندی شکل می گیرد. این مسئول شهری گفت: این مهم با هدف تسهیل در تردد و عبور و مرور ساکنان انجام می گیرد و بر این اساس اجرای پروژه های زیرساختی از برنامه هایی است که مجموعه مدیریت شهری به طور ویژه بر انجام آن تاکید و اهتمام دارند.
سیفی در پایان بیان کرد: طرح های عمرانی انجام شده در جهت خدمتگزاری به شهروندان این منطقه صورت گرفته و با همت شبانه روزی همکاران در منطقه 3 شهرداری کرج و حمایت های بی دریغ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار این کلانشهر به وقوع می پیوندد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود