9 شهریور 1394
شماره خبر: 148212

سرپرستان واحدهای باغات و درآمد سازمان پاركهای شهرداری كرج منصوب شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سرپرستان واحدهای باغات و درآمد سازمان پاركهای شهرداری كرج منصوب شدند


با صدور احکامی از سوی محمدرضا زین العابدینی، سرپرستان واحدهای باغات و درآمد سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج منصوب شدند.
با صدور حکمی از سوی محمدرضا زین العابدینی مدیرعامل سازمان، محمدرضا حاجی اسفندیاری به عنوان سرپرست اداره باغات و طهمورث صالحی به سمت سرپرست واحد درآمد و سرمایه گذاری منصوب شدند. گفتنی است پیش از این حاجی اسفندیاری در واحد درآمد سازمان مشغول بود که جای خود را به صالحی داد. همچنین صالحی نیز از معاونت فنی و اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج به سازمان پارکها و فضای سبز آمد و بر صندلی واحد درآمد تکیه زد. متن این احکام به شرح زیر است:
جناب آقای مهندس محمدرضا حاجی اسفندیاری
با سلام
با عنایت به جایگاه و اهمیت نقش باغات و فضای سبز در زندگی و اکولوژی شهری و همچنین تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ ضمن حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره باغات تعیین و منصوب می گردید. امید است با استعانت از خداوند سبحان و رعایت قوانین و مقررات جاری و لوایح مربوط به حفظ و گسترش فضای سبز ضمن بهره گیری از امکانات و منابع موجود در راستای پیشبرد اهداف سازمانی برابر شرح وظایف ابلاغی موفق و موید باشید.
جناب آقای مهندس طهمورث صالحی
با سلام
با عنایت به تجارب و سوابق ارزنده به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان سرپرست واحد درآمد و سرمایه گذاری تعیین و منصوب می گردید. امید است با استعانت از خداوند سبحان و رعایت قوانین و مقررات و آیین نامه مالی و معاملاتی در پیشبرد اهداف سازمانی و تحقق مشارکتهای بخش خصوصی با بهره گیری از امکانات و منابع موجود تحت نظر معاونت مالی و اداری سازمان موفق و موید باشید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود