11 شهریور 1394
شماره خبر: 148334

عملیات پیاده رو سازی با تخصیص اعتبار 300 میلیون تومانی در خیابان آزادی اجرا شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عملیات پیاده رو سازی با تخصیص اعتبار 300 میلیون تومانی در خیابان آزادی اجرا شد


مدیر منطقه 7 شهرداری کرج در تشریح برخی اقدامات عمرانی این منطقه، از اجرای 2 هزار متر عملیات پیاده روسازی در خیابان آزادی با اعتباری 300 میلیون تومانی خبر داد.
علیرضا کیان عنوان کرد: معاونت فنی عمرانی منطقه طی چند ماه اخیر، اقدامات گسترده و سازنده ای را در راستای ساماندهی معابر به منظور افزایش رفاه حال شهروندان به انجام رسانده است.
مدیر منطقه 7 شهرداری کرج اظهار داشت: بر این اساس، عملیات پیاده روسازی و همسطح سازی خیابان آزادی واقع در این منطقه در 2 هزار مترمربع از مرداد ماه سال جاری آغاز شده بود که با تخصیص اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان به اجرا رسید. کیان ادامه داد: بهسازی جداول به طول 500 متر و پیاده روسازی شهرک جهازی ها در هزار متر از دیگر اقدامات این حوزه بوده که همچنین در ضلع شرقی خیابان محمودآباد تا ابتدای خیابان منصوری فرد هزار و 500 مترمربع پیاده روسازی، 900 مترمربع جدولگذاری و 20 هزار مترمکعب خاکبرداری به اجرا درآمده است. این مسئول در ادامه به اجرای 2 هزار متر جدولگذاری در ضلع شرقی بلوار جمهوری حد فاصل بلوار موذن تا میدان رستاخیز اشاره کرد و گفت: ایجاد راستگردهایی برای فرعی های منشعب در این محدوده و اصلاح هندسی آنها از دیگر عملیات های صورت گرفته بود. وی یادآور شد: اجرای عملیات خاکبرداری ضلع شمالی بلوار موذن در هزار و 600 مترمربع نیز از اواسط مرداد ماه سال جاری آغاز شده که به زودی به پایان خواهد رسید. کیان در تشریح فعالیت های حوزه عمران منطقه 7 شهرداری کرج به اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان پیروزی این منطقه اشاره و بیان کرد: عملیات مذکور با استفاده از 3 هزار تن آسفالت تا تقاطع بلوار موذن به اتمام رسیده است. این مسئول در پایان گفت: به منظور احداث پل انتهای خیابان پیروزی شمالی، تا به حال اجرای عملیات زیرسازی به منظور ایجاد لوله گذاری بتنی به صورت دوبل در نهر دلمبر واقع در انتهای خیابان مذکور صورت گرفته و عملیات ایجاد راه دسترسی به معابر بالادست و شهرک بهارستان نیز آغاز گردیده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود