16 شهریور 1394
شماره خبر: 148615

سند راهبردي استانداردهاي ارزشي اداره کل ارتباطات و امور بين الملل شهرداري کرج تدوین شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سند راهبردي استانداردهاي ارزشي اداره کل ارتباطات و امور بين الملل شهرداري کرج تدوین شد


سند راهبردی استانداردهای ارزشی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج با سرفصل هایی مشخص و علمی توسط کارشناسان و ایده پردازان این مدیریت تهیه و تدوین شد.
وحید آقاشریفی با اعلام خبر فوق، در تشریح سند راهبردی استانداردهای ارزشی این اداره کل عنوان کرد: براي رسيدن به هدف در هر سازمان علاوه بر انگیزه نياز به برنامه ریزی و سیاستهای کاربردی است؛ به طور کلی براي نزديک شدن به هدف مسيرهاي مختلفي وجود خواهد داشت که رفتن از هرمسيري نيازمند تنظيم برنامه و سند راهبردي است که می توان "سند چشم انداز" را برای درک بهتر این موضوع معرفی کرد. ین مدیرکل به مطرح شدن موضوع «روابط عمومی یکپارچه در مدیریت شهری» اشاره کرد و خروجی ها و کارکردهای این ساختار در سازمانهای خدمت رسان به ویژه شهرداری ها را بسیار حائز اهمیت دانست و به شرح اقدامات صورت گرفته در مدیریت شهری کرج به منظور دستیابی به این مولفه تاثیرگذار پرداخت. آقاشریفی بیان کرد: اداره کل ارتباطات و امور بين الملل شهرداري کرج سعي دارد با شناخت نقاط قوت و ضعف که بروز آن در مجموعه سازمانها و نهادهای فعال امری اجتناب ناپذیر است، همچنين با توجه به هدف نهايي اجراي کمپين روابط عمومي مبنی بر تحقق «روابط عمومي يکپارچه در مديريت شهري» به يکي از مولفه هاي دستيابي به هدف نهايي خود تحت عنوان «تنظيم سند راهبردي استانداردهاي ارزشي» دست یابد. وی در ادامه در خصوص ساختارهای سند راهبردي استانداردهاي ارزشي این اداره کل، عنوان کرد: با بررسي و انجام مطالعات در مورد کارکردهاي «اداره کل ارتباطات و امور بين الملل» در شهرداري کلانشهرها سند مذکور به 8 قسمت طبقه بندی شد که شهرداری کرج طی سال جاری با اشراف بر مزیت ها و آورده های مثبت این طرح، برنامه ها و اقدامات خود را مبتنی بر این سند تنظیم و اجرا کرده است. آقاشریفی ادامه داد: هشت سرفصل سند چشم انداز اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج عنوان های "شهروند پرسشگر - روابط عمومي پاسخگو" ، "مديريت آنلاين شهري" مبتنی بر حضور در پرسمان و گفتمان آنلاين شهروندي، "برند سازي شهري" با لحاظ کردن این موضوع که روابط عمومي پرچمدار برندسازي شهري باشد، "بهره برداری از ارتباطات ناب شهري" که زمینه ساز تعامل، تبادل، تفاهم و تداوم با شهروندان و رسانه ها است، "توليد محتواي ارزشي و دانشي"، "ارائه محصولات علمي و کارکردي"، "بانک روابط عمومي و اطلاع رساني براي شهروندان، پژوهشگران، گردشگران" ، "طراحي، اجرا و برگزاري سمينارهاي تخصصي ملي و فراملي" را شامل می شود. وی، بیان کرد: با توجه به الويت هاي روابط عمومي در مديريت شهري و اينکه هر ارزش تکميل کننده ارزشي ديگر خواهد بود لازم است، سرفصل های پیش بینی شده شکلی هرمی به خود بگیرد تا بتوان ارتباط معنا داري را با سند استانداردهاي ارزشي روابط عمومي و امور بين الملل ترسیم کرد و نهایت بهره گیری را از این مدل داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود