22 آبان 1391
شماره خبر: 14873

آمادگی منطقه 4 برای رفع مشکلات در فصل سرما

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آمادگی منطقه 4 برای رفع مشکلات در فصل سرما

سپیدار آنلاین: معاون خدمات شهری منطقه 4 شهرداری کرج از آمادگی این منطقه برای رفع مشکلات در فصل سرما خبر داد و گفت: در این زمینه چهار حلقه چاه حفر شد.
سید رسول حسینی اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن فصل سرما و احتمال بارش برف و باران، تدابیر لازم برای رفع مشکلات شهروندان به خصوص در حوزه آبگرفتگی ها در این منطقه اندیشیده شده است. وی افزود: همچنین در این زمینه جلسات ستاد عملیات زمستانی نیز به همت معاونت خدمات شهری شهرداری کرج با حضور معاونان خدمات شهری مناطق 12 گانه برگزار و بر این مهم تاکید شده است.
شناسایی نقاطی که نیاز به حفر چاه دارند
این مسئول عنوان کرد: همزمان با فرا رسیدن فصل بارش نزولات آسمانی تعداد چهار حلقه چاه در سطح منطقه به منظور جمع آوری آبهای سطحی حفاری شده است. حسینی ادامه داد: این تعداد چاه های حفر شده نیز با توجه به کارشناسی های انجام شده و شناسایی قسمت هایی که آبهای سطحی در آنجا تجمع می شد، احداث و به تعداد قبلی اضافه شده است.
شهروندان مشکلات را به سامانه 137 اعلام کنند
معاون خدمات شهری منطقه 4 شهرداری کرج یادآور شد: شهروندان در فصل سرما در صورت بروز مشکل به خصوص در زمان بارش برف و باران و بروز آبگرفتگی های مختلف می توانند مراتب را به سامانه 137 گزارش دهند تا در اسرع وقت نیروها با حضور در مکان مورد نظر به رفع مشکل بپردازند.وی به تشکیل تیمهای ویژه فصل زمستان در این منطقه اشاره کرد و گفت: این تیم ها در زمان بارش برف و باران در نقاط مختلف منطقه مستقر می شوند تا اقدامات لازم را برای رفع مشکلات شهروندان انجام دهند.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود