19 شهریور 1394
شماره خبر: 148859

غرفه سازمان فرهنگی در نمایشگاه گل و گیاه شهرداری کرج میزبان شهروندان است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

غرفه سازمان فرهنگی در نمایشگاه گل و گیاه شهرداری کرج میزبان شهروندان است


همزمان با برگزاری چهارمین نمایشگاه گل و گیاه شهرداری کرج، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، غرفه های خود را جهت بازدید مخاطبان در حاشیه نمایشگاه برپا کرده است.
این غرفه ها با توجه به فرصت مناسبی که نمایشگاه برای توسعه و تعمیق فرهنگ شهری و شهروندی در اختیار مسئولان قرار می دهد، برپا شده و در تلاش است موضوعات متنوع شهری ورزشی و فرهنگی را در این قالب به مردم ارائه نماید. در این غرفه ها، مسابقات ورزشی از جمله فوتبال دستی، پرتاب دارت، تست ورزش انجام می شود که به برگزیدگان هر بخش هدایایی تقدیم می گردد.
اجرای نمایش خیابانی و پانتومیم، حضور گروه روباتیک و برپایی جشن های شاد و موزیکال ویژه کودکان و خانواده های آنان از دیگر بخش های در نظر گرفته شده از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در چهارمین نمایشگاه گل و گیاه کرج است. همچنین این سازمان امکان دیدار مردم با برخی از تلاشگران عرصه های هنر و ورزش را مهیا کرده است تا علاوه بر ایجاد فضای نشاط آور بتوان از این محیط برای توسعه فرهنگ و ارتباطات اهالی این بخش بهره برداری نمود. این غرفه همه روزه تا پایان نمایشگاه گل و گیاه با ارائه برنامه های متنوع و مفرح آماده استقبال از شهروندان کرجی است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود