22 شهریور 1394
شماره خبر: 148952

تقدیر فیروزگاه و کیان از عملکرد منطقه 7 شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تقدیر فیروزگاه و کیان از عملکرد منطقه 7 شهرداری کرج


روسای کمیسیون های عمران و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با حضور در منطقه 7 شهرداری این کلانشهر، ضمن بررسی اقدامات صورت گرفته در راستای خدمت رسانی به شهروندان و رضد وضعیت پروژه های عمرانی و خدماتی، عملکرد مسئولان مربوطه را قابل تقدیر ارزیابی کردند.
سعید فیروزگاه و روح الله کیان، با حضور در محل اجرای طرح های عمرانی و خدماتی منطقه 7 شهرداری کرج، کیفیت ارائه خدمات عمرانی به ساکنان این نقطه از شهر را مورد رصد و بررسی قرار دادند.
از طرح های مهم بازدید شده در این حضور میدانی، نحوه پیشرفت طرح احداث ادامه بلوار مطهری بود که در این خصوص رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج، مطالبی را با مدیر منطقه و پیمانکار طرح عنوان کرد. سعید فیروزگاه، از احداث این طرح به عنوان یکی از پیشنهاداتی یاد کرد که با ایجاد امکان انتقال بار ترافیکی بخشی از شهر در آن می توان از شدت آمد و شد خودروها در خیابان شهید بهشتی کاست. به گفته وی، گشایش این مسیر که از بلوار شورا آغاز می شود، می تواند یکی از گزینه های پیش روی شهرداری برای کاهش ترافیک سنگین در خیابان شهید بهشتی که از معابر مرکزی و پرترافیک شهری کرج می باشد، به شمار آید. این عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: از جمله مشکلات ساکنان منطقه وجود پارکینگ اتوبوس ها در نزدیکی ورزشگاه انقلاب است که این پارکینگ با توجه به دغدغه هایی که برای شهروندان و ساکنان ایجاد کرده باید به سرعت به مکان مناسب تری منتقل شود. وی در بخش دیگری از گفته های خود، ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه مدیریت شهری در منطقه 7 شهرداری کرج و مدیر منطقه، خواهان ساماندهی سنگ فروشانی که در حاشیه بلوار باغستان اقدام به فعالیت و اشغال فضای شهر نموده اند، شد. شهردار سابق چهارباغ و عضو شورای اسلامی شهر کرج در دوره چهارم، ادامه داد: با توجه به ورود دادستان به موضوع سنگفروشان در این نقطه از شهر، انتظار می رود هر چه سریعتر به مشکلات ناشی از این موضوع رسیدگی شده و فعالان این عرصه به محل مناسب برای فعالیت شان انتقال داده شوند. رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج نیز در گفتگویی کوتاه، هدف از بازدید منطقه را بررسی مشکلات و رصد کیفیت خدمات رسانی بخصوص در حوزه عمران منطقه عنوان کرد و گفت: این بازدیدها برای تعیین بودجه های عمرانی مطابق با نیاز و ظرفیت منطقه، کمک قابل توجهی خواهد کرد. روح الله کیان بیان داشت: سطح خدمات رسانی در منطقه با توجه به امکانات مدیریت شهری در منطقه بالاست، اما با توجه به بافت قدیمی و مشکلاتی که در این بخش وجود دارد، ضروری است نگاه دقیق تر و جدی تری به منطقه معطوف شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود