26 شهریور 1393
شماره خبر: 129506

وحیدی و شریفی به منطقه 6 آمدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

وحیدی و شریفی به منطقه 6 آمدند


داود وحیدی، سخنگو و رضا شریفی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج از منطقه 6 کرج بازدید کردند و با اطلاعات ارائه شده از سوی حق محمدلو، مدیر منطقه با ظرفیت های اجرای طرح های عمران شهری در این منطقه آشنا شدند.
طی برگزاری جلسه ای با دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار منطقه ضمن بررسی پروژه های عمرانی اجرا شده در منطقه ، سیاست گذاری های منطقه ای در خصوص اجرای طرح های زیرساختی و عمرانی آینده نیز رصد شد. از جمله پروژه های مطرح شده در این جلسه، بررسی همه جانبه و تمام شمول موضوع تعیین تکلیف اراضی کشاورزی جنوب منطقه و چگونگی نحوه اجرای پروژه احداث ادامه 45 متری گلشهر و بلوار ماهان و اتصال آن به بلوار شهید رجایی بود. اعضای میهمان شورا با ارزیابی مثبت از تعیین تکلیف این اراضی، احداث عملیات بازگشایی 45 گلشهر را اقدامی مهم و موثر در انتفاع ساختار های عمرانی شهر و منطقه دانستند.
اجرای طرح های ماندگار در راس برنامه های شهرداری باشد
داوود وحيدي، سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در این جلسه با بیان اینکه هدف اصلي دو نهاد شورا و شهرداری؛ عمران و آباداني ايران کوچک و رسيدن کرج به جايگاه واقعي خود است، تاکید کرد: برای تحقق این مهم نیاز است شهرداری اجرای طرح های ماندگار را در راس برنامه های اجرایی خود قرار دهد و مناطق تحت پوشش نیز به تبعیت از این سیاستگذاری در راستای رسیدن به اهداف کلان مدیریت شهری تلاش کنند. وي با تاکید بر داشتن نگاه فرا منطقه ای به طرح ها و پروژه های شهری عنوان کرد: کلانشهر کرج در مسیر تحقق این مهم به نقطه ایده آلی از عمران و آبادانی شهری می رسد. وحیدی ضمن قدردانی از تلاش ها و فعاليت هاي حق محمدلو، شهردار منطقه 6 عنوان کرد: حجم پروژه های اجرا شده در سطح منطقه حاکی از توجه مدیر منطقه به فراهم آوردن شرایط ایده آل زندگی شهروندی است.
هدف شهردار و شورا ایجاد شهری آرام است
رضا شریفی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج نیز در این دیدار با بیان اینکه هدف شهرداری و شورا ایجاد شهری آرام است، بر ضرورت فراهم آوردن ساز و کارهای تحقق این مهم از سوی مسئولان تاکید کرد. وی با اشاره به مشکلات خاص کلانشهرها با اشاره به اجتناب ناپذیر بودن بروز این مشکلات عنوان کرد: هدف از تشکیل نهادهای مردمی همچون شورا و شهرداری نیز شناسایی و رفع این مشکلات با اجرای طرح های هدفمند در عرصه های مختلف شهری است. شریفی با ارزیابی مثبت از روند اجرای پروژه های عمرانی – زیرساختی در سطح منطقه 6 کرج افزود: از جمله مهمترین مسائلی که مورد توجه شهرداری این منطقه قرار دارد، مدیریتی هوشمند بر همه عرصه های شهری و تلاش برای رفع مشکلات است. گفتنی است: در این دیدار حق محمدلو، مدیر منطقه 6 شهرداری کرج اقدام به شرح برنامه های عمرانی، خدماتی و ... شهرداری این منطقه کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود