29 شهریور 1394
شماره خبر: 149452

طرح های ترافیکی منطقه 11 شهرداری کرج مورد بررسی قرار گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

طرح های ترافیکی منطقه 11 شهرداری کرج مورد بررسی قرار گرفت


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با همراهی عضو شورای اسلامی شهر در منطقه 11 این کلانشهر حضور یافتند و طرح های ترافیکی در بلوار شهید مدرس و دیگر پروژه های در دست اقدام این منطقه را مورد بازدید و ارزیابی قرار دادند.
در این بازدید، احمد افضلی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با همراهی حمیدرضا ابوالحسنی عضو شورای اسلامی شهر و مهدی فاطمی مدیر منطقه؛ اقدامات و طرح های ترافیکی این بخش از کلانشهر را در راستای ارتقاء ایمنی و آسایش شهروندان مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دادند. در ابتدای این بازدید، طرح ایجاد رمپ خروجی در بلوار شهید مدرس (خلج آباد) که مجوزهای اولیه آن کسب شده است، مورد رصد مسئولان ارشد شهری قرار گرفت و ابعاد فنی و چگونگی اجرای پروژه توسط کارشناسان از سوی مدیر منطقه 11 شهرداری کرج ارائه شد. مهدی فاطمی در این رابطه بیان کرد: با احداث این رمپ، مشکل تردد و دسترسی اهالی محدوده بلوار خلج آباد این منطقه مرتفع خواهد شد و خودرو های عبوری و مسافران نا آشنا با مسیر، از سردرگمی و ایجاد ترافیک مضاعف رها می شوند. موضوع پل های عابر پیاده در جاده مخصوص از دیگر مواردی بود که مورد بازدید قرار گرفت و راهکارهای لازم برای مکانیزه کردن و بهسازی نمای پل های مذکور از سوی مسئولان ارائه گردید.
در ادامه، مسیر پیشنهادی برای ایجاد راه میان بر و اتصال شهرک طالقانی به شهرک وحدت در منطقه 10 شهرداری کرج از روی رودخانه کرج مورد بازدید میدانی قرار گرفت که مقرر گردید در صورت تأیید طرح و انجام بررسی های کارشناسانه، عملیات تملک و اجرای پروژه عمرانی مذکور آغاز شود. مدیر منطقه 11 شهرداری کرج در این زمینه یادآور شد: با اجرایی شدن طرح مذکور، مسیر تردد روزانه شهروندان از مناطق 3 و 10 شهرداری این کلانشهر به تهران که بسیاری از شهروندان ناگزیر به پیمایش تا میدان شهید سلطانی (پل فردیس) هستند و همین امر باعث ایجاد گره ترافیک شده با کاهش چشمگیر طول مسیر، زمان تردد و همچنین کاهش ترافیک پل فردیس تسهیل می گردد. معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج هم در این بازدید عنوان کرد: اجرای طرح های ترافیکی در سطح مناطق، موجب بهبود وضعیت عبور و مرور خودروها و ایمنی شهروندان می شود و رضایت آنها را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود