5 مهر 1394
شماره خبر: 149828

پروژه اصلاح هندسی میدان طالقانی تا بلوار انقلاب در حال اجرا است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پروژه اصلاح هندسی میدان طالقانی تا بلوار انقلاب در حال اجرا است


مدیر منطقه7 شهردرای کرج از مراحل پایانی پروژه اصلاح هندسی و بازگشایی معبر حد فاصل میدان طالقانی تا بلوار انقلاب به منظور بازگشایی گره ترافیکی و ارتقای ایمنی در این منطقه خبر داد.
علیرضا کیان عنوان کرد: به منظور بازگشایی گره ترافیکی، ارتقای ایمنی تردد و سهولت دسترسی‌های محلی به شبکه‌های معابر اصلی و فرعی، عملیات عمرانی مذکور در ضلع جنوبی ساختمان منطقه 7 شهرداری کرج، توسط عوامل عمران این منطقه در حال اجرا می باشد . مدیر منطقه 7 شهرداری کرج اظهار داشت: در پروژه اصلاح هندسی و بازگشایی معبر حد فاصل میدان طالقانی تا بلوار انقلاب، بیش از هزار و 600 متر عملیات جدولگذاری و 2 هزار مترمکعب خاکبرداری و زیرسازی صورت گرفته و با مخلوط ریزی هزار و 500 مترمکعب و هزار و 200 تن پایه به ضخامت 15 سانتیمتر اجرایی شده است.
کیان افزود: ایمن سازی محورهای اصلی و فرعی در سطح منطقه به منظور پیشگیری از تصادفات و ارتقای سطح ایمنی محورهای شهری طبق اولویت در دستور کار قرار دارد و با جدیت تمام از سوی مسئولان ذیربط منطقه 7 شهرداری کرج پیگیری می شود. این مسئول یادآور شد: با بهره برداری از این پروژه به عنوان یکی از محورهای اصلی منطقه 7 شهرداری کرج، تسهیل در تردد خودروهای مسیر مذکور را شاهد خواهيم بود. گفتنی است پروژه اصلاح هندسی و بازگشایی معبر حد فاصل میدان طالقانی تا بلوار انقلاب با استفاده از اعتبارات منطقه 7 شهرداری کرج و با نظارت عالی حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری مرکز انجام می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود