5 مهر 1394
شماره خبر: 149851

زنگ ملی بازگشایی مدارس در شهر جدید هشتگرد نواخته شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

زنگ ملی بازگشایی مدارس در شهر جدید هشتگرد نواخته شد



در اولین روز از مهرماه، زنگ ملی بازگشایی مدارس و آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس در شهر جدید هشتگرد همزمان با سراسر کشور به صدا درآمد.
مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی 95-1394 با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، نمایندگان اداره آموزش و پرورش شهرستان در دبیرستان دخترانه فدک فاز 1برگزار شد. در ابتدا پدر شهیدان پیرمرادی و ابراهیمی به صورت افتخاری زنگ ملی بازگشایی مدارس را به صدا درآوردند و برای دانش آموزان حاضر در مراسم شروع سال تحصیلی خوبی را آرزو کردند. مهندس بزرگ زاده در آیین بازگشایی مدارس گفت: آغاز ماه مهر و فصل تحصیل و علم آموزی که مقارن با هفته پرافتخار دفاع مقدس شده است را به تمامی دانش آموزان و معلمان شهر جدید تبریک می گویم. امروز این فضای پرشور و نشاط و این حرکت و پویایی کشور را مدیون خون شهدایی هستیم که با ایثار و جوانمردی از حق خود گذشتند تا ایران اسلامی را سرافراز ببینیم و وظیفه یکایک ماست که قدر دان این فداکاری باشیم. شما دانش آموزان آینده سازان این شهر هستید که عمران و آبادانی شهرمان به دستان پرتوان شما محقق خواهد شد پس امروز زمان تحصیل و علم است زیرا فردا این شهر به شما نیاز خواهد داشت.
نماینده آموزش و پرورش شهرستان نیز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یادآوری خاطره شهدای دانش آموز، از مهر ماه به عنوان فصل علم و دانش یاد کرد و از دانش آموزان خواست تا با تلاش و پشتکار و با تکیه بر علم و آگاهی و به دور از هر دغدغه ای به آبادانی شهر و کشور بیاندیشند. ایشان با تقدیر از همکاری کم نظیر شهردار و اعضای شورای اسلامی با اداره آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: همکاری مدیریت شهری شهر جدید هشتگرد می تواند به عنوان الگویی عملی برای دیگر شهرها معرفی شود تا بتوانیم با همکاری یکدیگر باری را از دوش مدارس شهر برداشته و در تربیت نسل آینده کمک رسان باشیم. حین اجرای مراسم هدایای مدیریت مدرسه فدک توسط شورای اسلامی به دانش آموزان ممتاز سال گذشته اهدا شد همچنین از پدران شهید تقدیر به عمل آمد و در ادامه شهردار و اعضای شورای اسلامی از چند مدرسه دیگر نیز بازدید کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود