16 مهر 1394
شماره خبر: 150598

هزار و 500 تن آسفالت در منطقه 2 کرج پخش شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

هزار و 500 تن آسفالت در منطقه 2 کرج پخش شد


مدیر منطقه 5 شهرداری کرج بر ضرورت ارتقاء زیرساختهای شهری تاکید کرد و گفت: طی دو هفته اخیر با پخش هزار و 500 تن آسفالت، عملیات لکه گیری، تراش و روکش آسفالت در برخی معابر سطح منطقه اجرایی شد.
عباس سعیدی کیا عنوان کرد: حوزه عمران منطقه 5 شهرداری کرج در دو هفته گذشته با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در برخی معابر این منطقه را به انجام رسانده است که این امر تا مرتفع شدن مشکلات و ساماندهی معابر دیگر نیز به صورت مطلوب ادامه خواهد داشت. مدیر منطقه 5 شهرداری کرج اظهار داشت: بر این اساس عملیات لکه گیری آسفالت خیابان های انوشیروان ( کوچه چهارم)، ابوذر (کوچه بهشتی و حیدری) و بلوار حدادی ( کوچه اقاقیا ) به اتمام رسید. سعیدی کیا افزود: همچنین محدوده های دهقان ویلای اول ( خیابان نهم )، بلوار 45 متری گلشهر ( خیابان رامین کریمی و پونه شرقی ) و حصارک ( خیابان های دلاوران و طالقانی) با اجرای عملیات مذکور ساماندهی شدند. این مسئول گفت: عملیات پیاده روسازی در خیابان جهانبخش، پخش آسفالت در مدرسه امام خمینی(ره) و همچنین جدولگذاری خیابان رامین کریمی واقع در بلوار 45 متری گلشهر از دیگر اقدامات حوزه عمران منطقه در نیمه اول ماه جاری می باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: عملیات آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی در منطقه 5 شهرداری کرج به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار حوزه عمران منطقه قرار دارد و در راستای ارتقاء سطح عمران و نوسازی معابر و محلات، برنامه های مختلفی بر مبنای دستور العملهای تعیین شده طی سال جاری به اجرا خواهد رسید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود