20 مهر 1394
شماره خبر: 150816

جمع آوری 21 هزار تن زباله و 65 هزار متر مکعب نخاله ساختمانی از منطقه 6 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جمع آوری 21 هزار تن زباله و 65 هزار متر مکعب نخاله ساختمانی از منطقه 6 کرج


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج در تشریح عملکرد این منطقه طی شش ماهه اخیر گفت: در این مدت بیش از 21 هزار تن زباله و 65 هزار متر مکعب نخاله ساختمانی از سطح معابر منطقه جمع آوری شده است.
عزیز صدرنژاد با اعلام این مطلب، عنوان کرد: حوزه خدمات شهری منطقه 6 شهرداری کرج در نیمه اول سال جاری با تمام توان برنامه هاي محوله این حوزه را با سرعتي چشمگير اجرا کرده است.
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج، اظهار داشت: رفت و روب یک میلیون و 800 هزار مترمربع از معابر سطح منطقه، جمع آوری 21 هزار تن زباله و 65 هزار مترمکعب خاک و نخاله از جمله اقدامات حوزه مذکور طی شش ماهه اخیر بوده است. صدرنژاد افزود: لایروبی 10 هزار مترمکعب از جوی ها و کانال ها، جمع آوری چهار هزار تابلو و پلاکارد غیرمجاز و امحاء سه هزار مترمربع دیوار نوشته از دیگر اقداماتی بود که در سطح منطقه به اجرا درآمد. این مسئول گفت: عملیات تسطیح زمین های بایر در 60 هزار مترمربع و شستشو و رنگ آمیزی 15 هزار مترمربع از جداول منطقه 6 شهرداری کرج نیز از دیگر عملکردهای حوزه خدمات شهری این منطقه طی مدت مذکور می باشد. وی در بخشی دیگر از سخنان خود، بیان کرد: در راستای برخورد با ناهنجاری های سیمای شهری و پاکسازی چهره شهر از هرگونه نازیبایی محیطی، عوامل کنترل و نظارت منطقه 6 شهرداری کرج طی یک عملیات ضربتی اقدام به رفع سد معبر از خیابان عدل و جمع آوری تابلوها و بنرهای غیر مجاز در این محدوده کرد. مدیر منطقه 6 شهرداری کرج در پایان با اشاره به اين‌كه عوامل خدمات شهر اين منطقه با همت خود، نقش مهمي را در کنترل ساخت و ساز، توسعه خدماتي و پاكيزگي ايفا کرده اند، گفت: كاركنان خدوم اين معاونت با تلاشهاي شبانه روزي پيگير امورات جاري خدماتي هستند و با بروز رساني خدمات سعي در جذب رضايت همشهريان دارند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود