21 مهر 1394
شماره خبر: 150859

مستند تلویزیونی "در پناه حسین" به روی آنتن شبکه استانی البرز می رود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 مستند تلویزیونی "در پناه حسین" به روی آنتن شبکه استانی البرز می رود


مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به نزدیک شدن به ایام ماه محرم گفت: با مشارکت این سازمان، مستند تلویزیونی "در پناه حسین" در این ماه از شبکه استانی البرز پخش خواهد شد.
حسین سعیدی سیرایی با بیان این مطلب اضافه کرد: این مستند در 11 قسمت با موضوع سخنرانی، مدیحه سرائی و شعر خوانی در رثای سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) تهیه و تولید شده است.
این مسئول افزود: این برنامه تلویزیونی پیرامون تطبیق موضوعات تربیتی و اخلاقی با قیام عاشورا و کربلا بوده و سخنران و کارشناس مذهبی آن در خصوص موضوعاتی چون تربیت فرزند ، حق الناس ، حقوق پدر و مادر و احترام به آنها به ارائه سخنرانی و نظرات خود بر مبنای آموزه های دینی می پردازند. وی با اشاره به وجود پتانسیل بالای رسانه ها به ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی جهت نشر فرهنگ عاشورا و پیام قیام حسینی گفت: نقطه عطف مستند در پناه حسین توجه به مباحث سبک زندگی ایرانی و اسلامی و اصلاح و بازنگری در آداب تعلیم و تعلم ،شیوه معاشرت در جامعه مطابق با سیره اهل بیت و بزرگان است و نیاز است برای تحقق این شیوه در سطوح زندگی مردم همه نهادها ی فرهنگی و هنری مشارکت داشته باشند. وی در ادامه ضمن ابراز امیدواری از ساخت چنین برنامه هایی در جهت آشنایی شهروندان با تفکرات عاشورا و قیام امام حسین (ع) اظهار داشت: بحث زندگی و آداب اسلامی در عرصه زندگی فردی و اجتماعی از مباحث بسیار ضروری جامعه کنونی ماست و این سازمان تمام تلاش خود را در جهت ساخت برنامه های اینچنینی که منجر به ارتقای فرهنگ دینی شهروندان می شود به کار می گیرد. مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج در پایان سخنان خود خواستار استمرار ساخت برنامه هایی که در راستای ترویج فرهنگ اسلامی است، شد و از همه برنامه سازان و کارشناسانی که در به انجام رسیدن این اثر همکاری داشتند، تشکر کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود