22 مهر 1394
شماره خبر: 150975

تابلوی راهنمای مراجع عظام با رویکرد اسلامی ایرانی در کرج طراحی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تابلوی راهنمای مراجع عظام با رویکرد اسلامی ایرانی در کرج طراحی شد


مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از طراحی و جانمایی تابلوی راهنمای مراجع عظام در این کلانشهر خبر داد و گفت: این مهم تا کنون در کشور انجام نشده و اولین شهری که نسبت به اجرای چنین طرح هایی اقدام می نماید کرج می باشد.
الهام باقری با اعلام این خبر که طراحی خاص این تابلوها با حال و هوای مذهبی و در نظر گرفتن فرمها و موتیف های اسلامی- ایرانی و استفاده از رنگ فیروزه ای انجام گرفته است، اظهار داشت: این موضوع جلوه ایی از معانی باطنی را تداعی خواهد کرد. مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج، هدف از طراحی و جانمایی تابلوی راهنمای مراجع عظام را بهبود کیفی سیما و منظر شهری نام برد و افزود: کمک به تسهیل در رفت و آمد شهروندان به این دفاتر از دیگر اهداف اجرای این عملیات بوده است که این امر در جهت یکسان سازی و ساماندهی تابلوهای سطح شهر و رسیدن به مبلمان مطلوب می باشد.
وی در خصوص تشریح اجرای عملیات مذکور، اظهار داشت: طرح تابلوهای معرفی مراجع عظام درپی هماهنگی با طرح و ابعاد تابلوی بلوارها و میادین جانمایی شده که این موضوع به نظم بصری شهر کمک شایانی خواهد کرد. باقری در پایان سخنان خود محل نصب تابلوها را در حاشیه مبلمان پیاده روها جنب دفاتر مراجع عظام به عنوان یکی از عناصر مبلمان شهری اعلام کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود