طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در کرج اجرا شد
سپیدارآنلاین: گروه شهری
سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از اجرای طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در این کلانشهر خبر داد.
مهدی صدرایی گفت: در این راستا و با حکم قضایی تاکنون 42 پایه بیلبورد 1200 متر مربعی از کرج جمعآوری شده است. وی ادامه داد: این مهم در پی اخذ حکم قضایی و پیگیریهای مستمر مدیریت شهری از سال 87 تا کنون دنبال شده است. این مسئول عنوان کرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی، سازمان زیباسازی با همکاری و تعامل نیروی انتظامی نسبت به اجرای طرح جمعآوری بیلبوردهای نامتناسب و ناکارمد از محیط تبلیغاتی کرج اقدام کرد. وی خاطرنشان کرد: 42 پایه بیلبورد تبلیغاتی علاوه بر همکاری نیروی انتظامی با بسیج امکانات و تجهیزات سازمان زیباسازی از سطح شهر جمعآوری شده است. صدرایی، همکاری و پیگیریهای واحد حقوقی سازمان را در اجرای طرح جمعآوری پایه بیلبوردهای ناکارآمد از سطح شهر کرج یادآور شد و اذعان داشت: در اجرای این طرح عوامل اجرایی مناطق 12 گانه شهرداری نیز با سازمان زیباسازی همکاری کردند.
*تاثیر حذف المانهای ناکارآمد از سطح شهر
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج تاکید کرد: حذف المانهای ناکارآمد از سطح شهر نقش و تاثیر به سزایی در زیباسازی شهر دارد. صدرایی، زیباسازی شهری و اجرای طرح و پروژههای زیباسازی را از مهمترین وظایف مدیریت شهری ذکر و عنوان کرد: شهرهای مدرن امروز از زوایای بصری متنوع و گوناگونی تشکیل شده است که هر کدام به واسطه نوع و تنوع اجرا تاثیری مستقیم بر روحیه افراد میگذارد. وی اذعان داشت: بر این اساس آنچه در گام اول درباره زیباسازی شهری باید مدنظر قرار داد، از بین بردن اغتشاشات بصری است. صدرایی تاکید کرد: حذف المانهای زائد و مبلمان ناکارآمد شهری با هدف حفظ زیبایی محیط همچنین ارتقای سیما و منظر شهری صورت میگیرد. وی با بیان اینکه، مدیریت شهری به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی، مسئول زیباسازی شهری است، بر طراحی فضای شهری با لحاظ کردن مسائل کیفی و کمی عناصر و مبلمان شهری تاکید کرد.
منبع: خبرگزاری فارس