25 مهر 1394
شماره خبر: 151144

یادواره شهدا انتقال ارزش ها به نسل جوان است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

یادواره شهدا انتقال ارزش ها به نسل جوان است


دومین یادواره 49 شهید شهر گلسار با حضور با شکوه مردم ، خانواده های معظم شهدا ، فرماندار ساوجبلاغ؛ نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر گلسار،چهاباغ ، چندار ، هشتگرد ؛ شهر جدید هشتگرد و... در سالن ورزشی شهدای این شهر برگزار شد.
شهردار شهر گلسار با بیان خیر مقدم و قدر دانی از حضور با بصیرت و ولایت مدار شهر گلسار گفت : آنچه که اهمیت دارد زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و رهرویی از راه آنهاست که برگزاری یادواره‌ها می‌تواند با انتقال ارزش‌ها به نسل جوان و یادآوری آن برای نسل حاضر به ما کمک کند تا در این راه قدم برداریم. حمید کیا روستا افزود: یادواره شهدا توسط خود شهدا مدیریت می‌شود و ما تنها هماهنگی‌هایی را برای حضور از مردم و باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم انجام می‌دهیم تا شاید بتوانیم قدری ادای دین کنیم. شهردار گلسار تصریح کرد: دومین یادواره شهدای شهر گلسار در نخستین روز از ایام محرم ماهی که شهدای ما با درس گرفتن از آن و با تاسی از شهدای کربلا به ویژه سرور و سالار شهدای کربلا امام حسین(ع) برای حفظ دین اسلام قربانی شدند، هم‌نوا با عزاداران کربلا برگزار می‌شود.
کیا روستا در ادامه بیان داشت : مراسم یادواره شهدا با همکاری حوزه های مقاومت بسیج خواهر و برادر و مسئولین شهر برگزار شده و تلاش ما این است تا یادو خاطره شهدا در قلب ما ماندگار شود وشهر ما بتوانیم راه شهدارا ادامه بدهیم . وی در پایان آرمان‌خواهی، ایثار و از خودگذشتگی، مقاومت و پایداری رااز مؤلفه‌های خلق حماسه هشت دفاع عنوان کرد و نقش نیروهای مردمی در دوران قبل از انقلاب و دوران جنگ تحمیلی را در صیانت از اهداف انقلاب بی‌بدیل دانست. این مراسم با اجرای برنامه های هنری ، تشیع نمادین شهید گمنام ، شعر و مداحی ذاکران اهل بیت ، نمایشگاه حماسه های دلیر مردان هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه های این یادواره بود .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود