28 مهر 1394
شماره خبر: 151346

مدیران؛ سلامت کاری را با پاسخگویی به مشکلات مردمی تضمین کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مدیران؛ سلامت کاری را با پاسخگویی به مشکلات مردمی تضمین کنند


رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت سلامت کاری، مدیریت شهری را مدیر پاسخگوی شهر دانست و گفت: این مجموعه موظف است مشکلات شهروندان را پاسخگو باشد و در رفع این مشکلات اهتمام ورزد.
سعید مصطفایی در حاشیه برگزاری کمیسیون حقوقی که پیش از ظهر دیروز برگزار شد، رعایت حقوق شهروندی و پیگیری مشکلات مردم را از مهم ترین وظایف مسئولان در مجموعه مدیریت شهری برشمرد.
این عضو شورا با یادآوری نقش شهروندان در امور شهر و مشارکت آنان در سرنوشت خود، اظهار داشت: ارتباط مستقیم شهروندان با اعضای شورا و مسئولان در شهرداری موجب حرکت شهر به سمت رفع نیازهای آنان شده و در نهایت شهری ایده آل متناسب با خواسته های شهروندان خواهیم داشت. وی در ادامه سخنان خود وظایف اعضاء کمیسیون حقوقی را یادآور شد و گفت: نظارت و ساماندهی قراردادهای حقوقی شهرداری، نظارت بر نحوه بررسی پرونده های حقوقی، وصول چک های برگشتی و بررسی اسناد در سازمان ها و مناطق توسط کارشناسان حقوقی از جمله این وظایف است که در این کمیسیون مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری سعی در اجرای درست و اصولی وظایف خود نسبت به مردم دارد، بیان کرد: در مقابل شهروندان نیز وظیفه دارند به حقوق خود آگاهی داشته و این مجموعه را در تحقق اهداف یاری کنند. مصطفایی در بخش دیگری از سخنان خود به رعایت قوانین از سوی مسئولان حقوقی مناطق و سازمان ها اشاره کرد و خواستار شد: این مسئولان با بیان مشکلات و موانع موجود در پیگیری های امور حقوقی و مطالبات شهرداری، اعضای این کمیسیون را در تحقق اهداف و اجرای مسئولیت های محوله همراهی کنند. این عضو شورا همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه در بررسی مسائل و رفع مشکلات مالی شهرداری، اخذ مطالبات بسیار ضروری است، باید شفافیت لازم برای دسترسی به قوانین و مقررات معتبر در مصوبات ارسالی به شورا رعایت شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود