15 دی 1393
شماره خبر: 134982

جلسه کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جلسه کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد


جلسه کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرج با حضور اعضای این کمیسیون با هدف ایجاد تعامل بین کمیسیون حقوقی شورای شهر و مسئولان حقوقی شهرداری برگزار شد.
در این جلسه اعضای کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرج به همراه مشاورین امور حقوقی پای درد دل مدیر اداره حقوقی شهرداری کرج و مسئولان این حوزه در مناطق و سازمانهای شهرداری نشستند تا ضمن بررسی مشکلات موجود در این زمینه، به رفع دغدغه های مسئولان بپردازند. رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرج هدف از برگزاری این جلسه را تعامل بین کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر و مسئولین حقوقی شهرداری عنوان کرد. سعید مصطفایی با اشاره به تازه تاسیس بودن این کمیسیون در شورای چهارم اذعان داشت: با شکل گیری شورای چهارم طی برگزاری جلسات متعدد از سوی کارشناسان حقوقی، ضرورت تشکیل این کمیسیون به تصویب شورای اسلامی شهر رسید که مورد توجه اعضای شورا و شهرداری کرج قرار گرفت. وی نظارت و ساماندهی قراردادهای حقوقی شهرداری را از جمله اهداف تشکیل این کمیسیون بیان کرد و گفت: نظارت بر نحوه بررسی پرونده های حقوقی، وصول چک های برگشتی و بررسی اسناد در سازمان ها و مناطق توسط کارشناسان حقوقی در این کمیسیون مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.
مسئولان حقوقی چشم و گوش شورا و شهرداری هستند
در ادامه این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر کرج از مسئولین حقوقی مناطق و سازمانها خواست با بیان مشکلات و موانع موجود در پیگیری های امور حقوقی و مطالبات شهرداری، اعضای این کمیسیون را در تحقق اهداف و اجرای مسئولیت های محوله همراهی کنند. محمود دادگو مسئولین حقوقی مناطق و سازمانها را چشم و گوش شورا و شهرداری عنوان کرد و افزود: تعامل بین شهرداری و شورا و به کارگیری سلامت کاری در پیگیری پرونده های حقوقی را دارای نقشی بسزا در ساختار شهری و رفع مشکلات و موانع موجود خواند. دیگر عضو شورای اسلامی شهر کرج با ذکر حدیثی از حضرت علی (ع) بر ضرورت برخورداری و اشراف مسئولان به دانش حقوقی تاکید کرد و گفت: هر مسئولی زمانی در حوزه کاری خود موفق خواهد بود که دانش آموخته آن حوزه بوده و با ضریب خطای حداقلی پیگیر امور باشد. علی بخشی مسئولین حقوقی شهرداری را خطاب قرار داد و افزود: مسئولین حقوقی بازوان توانمند کمیسیون حقوقی هستند و می توانند با دقت در امور حقوقی و به حداقل رساندن ضریب خطاها در وصول مطالبات مدیریت شهری نقش بسزایی را در این خصوص ایفا نمایند.
گزارش عملکرد مسئولان حقوقی ارائه شود
در ادامه این جلسه مدیر اداره حقوقی شهرداری کرج و سپس مسئولان مناطق و سازمانها به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه خود و دغدغه ها و نیازهای واحد حقوقی پرداختند.
در پایان سعید مصطفایی رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر کرج، برگزاری این جلسه را به فال نیک گرفت و مقرر شد تا مسائل مطرح شده در جلسه فوق و مشکلات و موانع موجود به صورت کارشناسی بررسی شده و ماحصل آن در جلسه بعدی کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرج جهت ارائه راهکار، اعلام گردد. جلسه کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرج با حضور اعضای کمیسیون حقوقی متشکل از محمود دادگو، سعید مصطفایی، علی بخشی، حمید ابوالحسنی، مصطفی سعیدی سیرایی، خسرو سرحدی و امیر حسام عباسی برگزار شد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود