16 آبان 1394
شماره خبر: 152310

افتتاح فاز نخست تقاطع غیرهمسطح شهدای حصارک؛ فردا/پلی به طول 960 متر مربع

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

افتتاح فاز نخست تقاطع غیرهمسطح شهدای حصارک؛ فردا/پلی به طول 960 متر مربع


معاون فنی عمرانی شهردار کرج از برگزاری آیین افتتاح و بهره برداری از فاز نخست تقاطع غیرهمسطح شهدای حصارک در روز آتی خبر داد و گفت: تقاطعی که در روز یکشنبه 17 آبان ماه مورد بهره برداری قرار می گیرد در مسیر غربی شرقی خیابان شهید بهشتی حد فاصل حصارک و کمالشهر قرار دارد.
علی اصغر کمالی زاده اعتبار صرف شده برای احداث فاز نخست تقاطع را 250 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: طول کل پل 960 متر مربع است که رمپ هایی به طول 656 متر مربع آن را پشتیبانی می کنند.
به گفته کمالی زاده، تعداد دهانه های این پل که دارای عرشه ای به طول 304 متر مربع و عرض 14 متر است را هفت عدد عنوان کرد. معاون فنی عمرانی شهردار ایران کوچک، با تشریح دیگر خصوصیات فنی و تخصصی فاز نخست از تقاطع غیرهسطح شهدای حصارک که روز آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، ادامه داد: پایه های به کار رفته در این پل هشت عدد و تعداد خطوط عبوری آن نیز هشت خط می باشد. این مسئول بیان داشت: نوع سازه بتنی بوده و برای اجرای آن 27 هزار متر خاکریزی در رمپ ها صورت گرفته است. همچنین حجم بتن ریزی برای اجرای عملیات روسازی رمپ ها و هزار و 200 متر مکعب بوده است. کمالی زاده خاطرنشان کرد: برای احداث فاز نخست طرح، در مجموع هفت هزار متر مکعب بتن مورد استفاده قرار گرفته و 590 تن میل گرد در بدنه پل مصرف شده است. معاون شهردار کرج در ادامه به میزان آسفالت مصرفی در اجرای طرح اشاره کرد و یادآور شد: در اجرای طرح یک هزار و 800 تن آسفالت به کار رفت و از 54 عدد شمع به عمق 21.2 استفاده شد تا هم اینک شاهد افتتاح دستاورد دیگری از خدمات مدیریت شهری در حوزه فنی و عمرانی با هدف کاهش ترافیک و کاهش طول زمان سفر برای مسافران این مسیر باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود