21 آبان 1394
شماره خبر: 152725

محصولات بازار روزها با کیفیت و کمیت بالا ارائه شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

محصولات بازار روزها با کیفیت و کمیت بالا ارائه شوند


نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم ارائه محصولات با کیفیت و کمیت بالا در بازارروزهای سازمان میادین تاکید کرد.
مریم قهرمانی گفت: رسالت سازمان میادین خدمت رسانی به مردم است، از این رو ارائه محصولات با کیفیت از وظایف اصلی این سازمان بوده و باید در ارائه محصولات تنوع و کیفیت لازم را برخوردار باشد.
این عضو شورا با تاکید بر این مهم که بازار روزها با هدف تامین مایحتاج روزمره مردم راه اندازی شده اند گفت: تامین کلیه نیازهای روزمره از یک مکان گامی موثر در کاهش ترافیک است، زمانی که شهروندان کلیه خریدهای خود را از یک مکان تهیه می کنند در واقع تردد در سطح شهر کاهش یافته و کاهش ترافیک را به همراه خواهد داشت.
تامین آرامش خاطر برای شهروندان امری ضروری است
وی نبود زیرساخت های مناسب در احداث بازار روزهای سطح شهر را نیز مورد انتقاد قرار داد و گفت: نبود پارکینگ مناسب در این بازار روزها از دیگر مشکلاتی است که شهروندان در مراجعه به آنها مواجه می شوند، سازمان میادین باید در احداث بازارروها کلیه زوایا را مورد توجه قرار دهد. تامین آرامش خاطر برای شهروندان امری ضروری است. مریم قهرمانی جلب رضایتمندی شهروندان را اولویت اصلی مدیریت شهری در راه اندازی بازار روزها عنوان کرد و افزود: سیاست گذاری مدیریت شهری باید به سمت و سویی حرکت کند که ارائه محصولات با کیفیت و تنوع در محصولات از یک سو و همچنین تامین فضای مناسب در تردد شهروندان موجب رونق و توسعه این بازار روزها شود. این عضو شورا با تاکید بر لزوم نظارت بر کیفیت و ارائه محصولات در این بازارها گفت: همچنین باید نگاهی به اقتصاد خرد شهر داشته باشیم که این بازار روی کسب و کار آنها کمترین عارضه منفی را داشته باشد. نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج ساماندهی مشاغل شهری را یکی از فلسفه های وجودی حاکمیت شهرداری و شورای اسلامی شهر دانست و گفت: راه اندازی بازار روزهای سازمان میادین موجب کاهش دست فروشان و تجمیع فروشندگان در یک مکان مناسب گردیده است لذا تامین مایحتاج با رعایت بهداشت و سلامت در بازارروزها امری بسیار ضروری است که قطعاً رضایتمندی مردم را به همراه خواهد داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود