25 خرداد 1391
شماره خبر: 7918

ضرورت افزایش بازار روزها در کرج/سرمایه گذاران به کمک بیایند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ضرورت افزایش بازار روزها در کرج/سرمایه گذاران به کمک بیایند

سپیدار آنلاین: عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج توسعه بازارهای روز در کلانشهر کرج را ضروری عنوان کرد.
عبدالله پور مظاهری در آیین بهره برداری و افتتاح بیست و سومین بازار روز در کرج با اشاره به عملکرد مثبت فعالیت بازار روزها در کرج تاکید کرد: با توجه به جمعیت ساکن در کرج نیاز است تعداد بازار روزها افزایش یابد. وی افزود: در راستای سیاستگذاری های شورا و شهرداری و همچنین مدیر عامل سازمان میادین، میوه و تره بار در صدد توسعه بازارهای روز در کلانشهر کرج هستیم تا از این طریق بتوانیم خدمت رسانی به عموم شهروندان را گسترش دهیم. این مسئول با بیان اینکه، شهروندان از خرید در بازار روزها رضایت حداکثری دارند، گفت: این مهم نیاز به افزایش تعداد بازارهای روز را دو چندان می کند. پورمظاهری با مثبت ارزیابی کردن عملکرد بازارهای روز در کرج به لحاظ ارائه کالا ها و اجناس متنوع، استاندارد و با کیفیت، گفت: با توجه به این مهم گسترش و توسعه مراکز خرید آسان در کرج از جمله اولویت های کاری مسئولان ذیربط است.
افتتاح بازار روز "زیتون" عیدی شهروندان منطقه 7
عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی عید مبعث، بهره برداری و افتتاح از این بازار روز در کرج به عنوان عیدی برای شهروندان منطقه 7 شهرداری کرج تلقی می شود. این مسئول افزود: آشنا بودن به نیاز شهروندان همچنین تلاش در خصوص رفع نیازهای روزمره حاصل تعامل مجموعه های شورا و شهرداری و سازمان با شهروندان است.
سرمایه گذاران به کمک دستگاههای عمومی و خدمات رسان بیایند
وی ضمن تشکر و قدردانی از تمامی کسانی که در افتتاح این پروژه همکاری داشتند به ویژه شهردار کرج و شهردار منطقه 7 این کلانشهر،گفت: با توجه به اینکه این مرکز با همکاری بخش خصوصی راه اندازی شده است، این امر سبب شده است تا عموم شهروندان بتوانند به سهولت به تهیه مواد غذایی در یک مرکز خاص و با قیمتی مناسب تر مبادرت ورزند. پورمظاهری افزود: احداث این میادین با مشارکت بخش خصوصی، ضمن صرفه جویی در وقت موجب تسهیل در خرید مایحتاج شهروندان و ارائه محصولات با قیمت مناسب می شود.
این مسئول با بیان اینکه این بازار روز به فراخور نیاز منطقه کافی نیست، افزود: این امر می طلبد که در نقاط مختلف این منطقه بازار روزهایی تاسیس شود تا مردم بتوانند به سهولت از خدمات این بازار روزها بهره مند شوند. وی با بیان اینکه این بازار روز به طور موقت در این مکان جانمایی شده است، تاکید کرد: در بلوار موذن بازار مطلوبی در حال طراحی است که پس از اتمام مراحل اجرایی و عملیاتی این بازار روز به این مکان منتقل خواهد شد تا شهروندان بتوانند از مزایای این بازار روز بهره مند شوند. پورمظاهری در پایان از حضور تمامی شهروندان، مسئولین و خبرنگارانی که به عنوان حلقه واصل بین مردم و مسئولین در این مراسم شرکت داشتند تشکر و قدردانی کرد.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود