24 اسفند 1392
شماره خبر: 118598

تعطیلی بین روز بازار روزها کاهش یابد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تعطیلی بین روز بازار روزها کاهش یابد


رئیس کمیسیون حمل و نقل، محيط زيست و خدمات شهري شورای اسلامی شهر کرج گفت: به منظور بهره برداری بهتر شهروندان از امکانات بازار روزهای تحت پوشش شهرداری کرج نیاز است، تعطیلی بین روز این مراکز خرید کاهش یابد.
مریم قهرمانی در بازدید از بازار روزهای تحت پوشش شهرداری کرج با تاکید بر رسیدگی به این مهم به نقش بازارهای روز در تامین نیازهای روزانه شهروندان اشاره کرد و گفت: نقش این روز بازارها به عنوان بخشی از مراکز تامین کننده اقلام و محصولات مورد نیاز مردم اعم از فرآورده‌های کشاورزی، پروتئینی و ... بسیار مهم است. وی با اشاره به تعطیل بودن بازارهای روز از ساعت 13 تا 16 با بیان اینکه این پروسه زمانی برای تعطیلی بازارهای روز بسیار طولانی است، گفت: از راهکارهایی که دسترسی شهروندان به روز بازارها را افزایش می دهد، بالا بردن زمان کاری این مراکز خرید است.
ضرورت کنترل کیفی محصولات بازارهای روز
رئیس کمیسیون حمل و نقل، محيط زيست و خدمات شهري شورای اسلامی شهر کرج در ادامه با تاکید بر ضرورت کنترل کیفی محصولات و فرآورده‌های قابل عرضه در میادین میوه و تره بار تحت پوشش شهرداری عنوان کرد: کیفیت ارائه محصولات در میادین میوه و تره بار تحت پوشش شهرداری نباید از محصولات ارائه شده توسط سایر مراکز خرید پایین تر باشد. قهرمانی افزود: بر این اساس رعایت استانداردهای کیفی بهداشتی، هزینه ای و... در عرضه محصولات بسیار حائز اهمیت می باشد و نیاز است مسئولان متولی به این مهم توجه بیشتری داشته باشند. این عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در خصوص ارتقاء جایگاه روز بازارها، عنوان کرد: عملکرد این مدیریت باید مبتنی بر برنامه ریزی و سیاست‌ گذاری های کاربردی به منظور تحقق راهکارهای موثر برای تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز شهروندان به نحو مطلوب و رضایت بخش باشد.
شهرداری مسئول تامین اقلام خوراکی سبد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود