8 شهریور 1391
شماره خبر: 10879

انجام مطالعات بهینه مکان یابی برای احداث بازار روز

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

انجام مطالعات بهینه مکان یابی برای احداث بازار روز

سپیدار آنلابن: شهردار کرج عنوان کرد: اساس احداث بازارهای روز انجام مطالعات بهینه به منظور مکان یابی مناسب برای استقرار این بازارها می باشد.
سید علی آقازاده در خصوص راه اندازی بازار روز صدف گفت: انجام مطالعات در خصوص مکان یابی بهینه استقرار بازارهای روز در سطح شهر امری مهم است که سازمان میادین میوه و تره بار کرج با بهره گیری از توان و ظرفیت کارشناسان ذیربط در این سازمان این مهم را به نحو مطلوبی در دستور کار خود قرار داده است. وی، اظهارداشت: پراکندگی جمعیت از مولفه هایی است که در مکان یابی احداث بازارهای روز مد نظر قرار گرفته است که در این راستا با احداث بازارهای روز در مکان های پیش بینی شده، حجم وسیعی از شهروندان می توانند محصولات غذایی مورد نیاز خود را از طریق این مراکز فروش تهیه کنند. آقازاده گفت: از موارد مهمی که در اولویت احداث بازارهای میادین میوه وتره بار مد نظر مسئولان ذیربط قرار دارد، تهیه محصولات و ارزاق با کیفیت بالا می باشد. وی با بیان اینکه، در حال حاضر بیست چهار بازار روز در سطح شهر کرج نسبت به عرضه محصولات مورد نیاز شهروندان اعم از محصولات لبنی، پروتئینی، صیفی جات، خشکبار و سایر اقلام اقدام می کنند، بیان کرد: احداث این بازارهای روز نقش بسزایی در رفع نیاز شهروندان به ارزاق و مایحتاج روزانه ایفا می کند. آقازاده عنوان کرد: با توجه به خواسته شهروندان و طبق مقررات مربوطه پس از انجام مرحله مکان یابی بازارهای میوه و تره بار مسئولان باید نسبت به ارائه ارزاق عمومی به صورت کیفی اقدام نمایند. شهردار کرج با تاکید بر اینکه، بازارهای روز باید بسترهای مناسبی را به منظور دسترسی مردم به ارزاق و محصولات مورد نیاز فراهم کنند، تصریح کرد: بازارهای روز مسئول تهیه و تامین مایحتاج اساسی خانوار از جمله، خواربار، فرآورده های لبنی، پروتئینی، گوشت، مرغ، مواد شوینده و بهداشتی هستند. نقش تشکیل کمیته فنی در ارتقاء سطح کیفی فعالیت سازمان شهردار کرج بر ضرورت تشکیل کمیته فنی به منظور ارتقاء سطح کیفی فعالیت سازمان میادین میوه و تره بار تاکید کرد و گفت: بهره گیری از توانمندی های کارشناسان سازمانی نقش بسزایی در تحقق و جاری کردن این رویکرد دارد. آقازاده افزود: توان و ظرفیت کارشناسان می تواند در قالب تشکیل کمیته فنی و مشاوران نقش مهمی در ارائه راهکارهای کاربردی و علمی برای افزایش سطح فعالیت سازمان میادین میوه و تر بار ایفا کند. وی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از رویکرد فوق در ساختار مدیریتی این سازمان، گفت: این مهم ارتباط مستقیمی با فراهم شدن زمینه های جلب حداکثری رضایت شهروندان از عملکرد و فعالیت های این سازمان دارد.
کاهش سفرهای دورن شهری ره آورد مثبت احداث بازارهای روز
شهردار کرج در ادامه با مثبت ارزیابی کردن خروجی های عملکردی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج، عنوان کرد: کاهش سفرهای درون شهری از ره آورد های مثبت احداث بازارهای روز در سطح شهر است. آقازاده با اشاره به قیمت مناسب محصولات توزیعی در این بازارها، بیان کرد: دسترسی آسان شهروندان به ارزاق مورد نیاز از دیگر ویژگی های مثبت بازارهای روز است. بازار روز صدف به عنوان بیست و چهارمین بازار میادین میوه و تره بار شهرداری کرج با حضور شهردار کرج، استاندار البرز و مدیران شهری در در مساحتی به متراژ سه هزار متر مربع و در محل منطقه 2 کرج واقع در میدان استاندارد، خیابان ذوب آهن، خیابان شهید تشکر افتتاح شد.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود