24 آبان 1394
شماره خبر: 152872

250هزار متر مربع از اراضی خالی منطقه 9 پاکسازی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

250هزار متر مربع از اراضی خالی منطقه 9 پاکسازی شد


در راستای ارتقاء سلامت شهروندان و افزایش بهداشت محیط شهری، 250 هزار مترمربع از اراضی بایر در منطقه 9 شهرداری کرج با عملیات خاکبرداری و تسطیح ساماندهی شد.
حسین عطایی عنوان کرد: حوزه خدمات شهری منطقه 9 شهرداری کرج طی چند ماهه اخیر سال جاری عملیات تسطیح و پاکسازی 47 قطعه از اراضی سطح منطقه را با کمک نیروهای خدماتی این حوزه اجرایی کرد. سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج اظهار داشت: عملیات تسطیح 250 هزار مترمربع از اراضی بایر منطقه به منظور ارتقاء بهداشت محیط شهری، افزایش سیمای بصری سطح منطقه، كاهش آلودگي هاي زيست محيطي، جلوگیری از دپوی زباله و نخاله صورت گرفت و با استفاده از کلیه ماشین آلات در اختیار از جمله لودر، کامیون، گریدر و ... انجام شد. عطایی وجود زمين هاي خالی را يكي از معضلات شهر دانست و افزود: وجود زباله ها و نخاله ها در زمین های بایر و رها شده موجب تجمع حیوانات موزی می شود و از این طریق موجب آلودگی های زیست محیطی و سلب آسایش و آرامش شهروندان می شود.
این مسئول همچنین از حمل 300 کامیون نخاله دپو شده در باغ انگوری و فضای سبز حاشیه اتوبان خبر داد و خاطر نشان ساخت: تجمع زباله و نخاله در اراضی بایر علاوه بر تهدید سلامت شهروندان و جامعه از منظر زیبایی سیمای شهر، ناهنجاری هایی را در منطقه به وجود مي آورد که موجب مشکلات عدیده دیگر می شود. که موجب مشکلات عدیده دیگر می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود