4 آذر 1394
شماره خبر: 153608

جلسات کمیسیون تلفیق بودجه با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جلسات کمیسیون تلفیق بودجه با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می شود


رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: جلسات کمیسیون تلفیق بودجه با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می شود و نمایندگان مردم در راستای اداره هرچه بهتر این کلانشهر دو میلیون نفری از کلیه پتانسیل ها و ظرفیت های موجود بهره می گیرند.
محمود دادگو ادامه داد: در جلسات کمیسیون تلفیق که به صورت فشرده در صحن علنی پارلمان شهری برگزار می شود، نمایندگان مردم با محوریت تامین مصالح و منافع شهر و شهروندان به بحث و تبادل نظر پیرامون لوایح ارسالی از سوی شهرداری می پردازند و در نهایت به تصمیم گیری در خصوص رد یا موافقت آنها می پردازند. وی افزود: سازمانها، مناطق و معاونت های تابعه شهرداری کرج با توجه به روند هزینه و درآمد پیشنهاداتی را برای کاهش یا افزایش برخی ردیف های اعتباری مطرح کرده اند که چنانچه لایحه از بار کارشناسی و دفاعیات منطقی برخوردار باشد، با آن موافقت می شود، در غیر این صورت نمایندگان آنطور که مصلحت ایجاب می کند، رفتار می کنند و تنها خط قرمز ما نیز رعایت قوانین و مقررات جاری، تکریم شهروندان و صیانت از بیت المال است. رئیس پارلمان شهری کرج خاطر نشان کرد: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که با صدور فرمان تاریخی اقتصاد مقاومتی خواستار حرکت مسئولان به سمت کاهش هزینه ها و کاستن از تبعات منفی تحریم های اقتصادی شده اند، نمایندگان مردم در پارلمان شهری کرج نیز با رویکرد پرهیز از اسراف و جلوگیری از هزینه کردهای غیر ضروری به بررسی لوایح می پردازند و سعی داریم بهترین تصمیم ممکن اتخاذ شود. دادگو در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: نمایندگان مردم به صورت فشرده و در چند شیفت کاری در جلسات کمیسیون تلفیق حضور می یابند و مجموعا فضای کارشناسانه ای بر صحن علنی حاکم می باشد که امید است نتایج و آثار این دلسوزی ها به اداره بهتر و کارآمدتر شهرمان کمک نماید. به گفته این مقام مسئول، رشد سرانه فضای، کاهش ترافیک و مشکلات زیست محیطی، ارتقاء سیما و منظر شهری، تقویت خدمات رسانی شهری، تقویت رفاه حال کارکنان شهرداری کرج، کاهش هزینه های غیر ضروری، کمک به ناوگان حمل و نقل عمومی و حرکت به سمت آموزش نیروها از جمله مباحثی است که کمیسیون تلفیق بودجه به دنبال تحقق آن می باشد.
وی در ادامه اذعان داشت: با توجه به اینکه اداره یک کلانشهر دو میلیون نفری باید و نبایدهای خاص خود را دارد و بعضا هزینه کردهای غیر قابل پیش بینی در مسیر مدیران شهری قرار می گیرد و یا موضوعاتی حادث می گردد که نیازمند تصمیم گیری سریع می باشد فلذا نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج با نگاهی جامع، منطقی و عقل گرایانه به بررسی لوایح ارسالی می پردازند و نگاه کلی به موضوعات از باب مساعدت و همراهی است. دادگو در پایان اظهار امیدواری کرد؛ با تداوم این جلسات فشرده شاهد جمع بندی هرچه سریع تر تباصر و قیود بودجه و افزایش و کاهش های پیش بینی شده باشیم و بتوانیم بستر لازم برای خدمات رسانی جهادی به مردم شریف و فهیم را فراهم کنیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود