5 آذر 1394
شماره خبر: 153658

عملیات احداث سالن اجتماعات سازمان آرامستان های کرج در مراحل پایانی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عملیات احداث سالن اجتماعات سازمان آرامستان های کرج در مراحل پایانی است


مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری کرج از اتمام و بهره برداری از سالن اجتماعات این سازمان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این پروژه مراحل پایانی خود را طی می کند.
غلامرضا رضوانی با اشاره به اینکه برای برگزاری مراسم ترحیم مجبور به گذاشتن صندلی بر روی قبرها می شدیم و این عمل علاوه بر ایجاد خسارت به سنگ قبور، نارضایتی بستگان متوفیان را به همراه داشت، اظهار داشت: بر این اساس، احداث سالن چند منظوره اجتماعات در دستور کار قرار گرفت که با بهره برداری از آن در آینده ای نزدیک، شاهد ساماندهی برگزاری مجالس ترحیم خواهیم بود. این مسئول، آمفی تئاتر، سالن سوگواری و سالن پذیرایی را از بخش های مختلف سالن اجتماعات نام برد و گفت: این سه بخش با مساحت هزار متر مربع و ظرفیت 950 نفر با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به اتمام رسیده است. وی محوطه سازی به متراژ دو هزار متر مربع و احداث پارکینگ با ظرفیت 400 خودرو را از دیگر ویژگی های پروژه مذکور ذکر و عنوان کرد: 70 درصد نصب سیستم سرمایش و گرمایش سالن اجتماعات نیز انجام شده و به زودی به اتمام می رسد. مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری کرج همچنین از احداث آشپزخانه صنعتی همراه با تهویه مطبوع مولتی وی سری 4 و سایر امکانات صوتی و تصویری متناسب جهت برگزاری مراسم ها در سالن اجتماعات خبر داد و اظهار داشت: این سالن پس از بهره برداری با قیمت مناسب در اختیار بستگان متوفی قرار می گیرد. رضوانی با اشاره به اینکه 70 درصد از عملیات دکوراسیون سقف سالن اجتماعات سازمان آرامستان ها انجام شده است، گفت: مبلمان سالن نیز خریداری شده و پس از نصب دکوراسیون دیوار، سقف و کف سازی، نصب می شود.
این مسئول پیشرفت 90 درصدی محوطه سازی در اطراف سالن اجتماعات را یادآور شد و افزود: 10 درصد عملیات اجرایی باقیمانده شامل ایجاد فضای سبز، نصب حوض و آبنما می باشد که در دستور کار قرار گرفته و به زودی انجام می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود