12 آذر 1394
شماره خبر: 154008

ساخت پارکینگ طبقاتی در منطقه 8 کرج با جدیت پیگیری شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ساخت پارکینگ طبقاتی در منطقه 8 کرج با جدیت پیگیری شود


شهردار کرج طی بازدید از منطقه 8 این کلانشهر با تاکید بر لزوم ساخت پارکینگ های طبقاتی در سطح شهر، خواستار پیگیری احداث پارکینگ در این منطقه با همکاری معاونت فنی و عمرانی و مدیریت املاک ستاد مرکزی دستگاه مذکور تا پایان سال جاری شد.
علی ترکاشوند به همراه تنی چند از مدیران ارشد شهرداری کرج در منطقه 8 این کلانشهر حضور یافت و طی بازدیدی در جریان روند پیشرفت پروژهای عمرانی و دیگر حوزه های منطقه مذکور قرار گرفت.
شهردارکرج در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات حوزه های عمرانی، خدماتی و... منطقه 8 شهرداری کرج در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهر و شهروندان، عنوان کرد: از زمان استقرار شهرداری این منطقه در تقسیمات جدید مناطق شهرداری کرج، شاهد پیشرفت های عظیمی در زمینه ارائه خدمات و بهره برداری از پروژه های عمرانی بوده ایم که این امر توانسته است تا حدود زیادی رضایت شهروندان را کسب کند. ترکاشوند با اشاره به وضعیت مطلوب فضای سبز در این منطقه اظهار داشت: حفظ و نگهداری از عرصه های سبز و توسعه آن کمک شایانی به افزایش نشاط، تندرستی و سلامت شهروندان می کند که اقدامات شایسته ای نیز در این زمینه در سطح منطقه 8 شهرداری کرج صورت پذیرفته و جای تقدیر دارد. این مسئول ارشد شهری یکی از اساسی ترین نیازهای کلان شهر کرج را احداث پارکینگ های درون شهری دانست و بیان کرد: منطقه 8 شهرداری کرج با توجه به موقعیت مکانی و قرار گرفتن در هسته مرکزی شهر و وجود ادارات متعدد استان در این منطقه، نیاز به جانمایی و احداث پارکینگ طبقاتی دارد که این امر باید با همکاری معاونت عمران و مدیریت املاک شهرداری کرج و پیگیری های منطقه تا پایان سال جاری صورت گیرد. وی تکریم ارباب رجوع در شهرداری را یکی از سیاست های اصلی این دستگاه برشمرد و افزود: طبق بررسی های به عمل آمده و گزارشات موجود تحقق این مهم در منطقه 8 شهرداری کرج به خوبی انجام شده و اکنون نیز شاهد رضایتمندی شهروندان از مدیریت و مجموعه این دستگاه هستیم. شهردار کلانشهر کرج همچنین در ادامه از زحمات سعادت مدیر منطقه در اصلاح ساختار اداری، پاسخگویی مطلوب و حضور پر رنگ حوزه خدمات شهری در راستای خدمت رسانی به شهر و شهروندان در زمان بارش نزولات آسمانی تقدیر و تشکر کرد. ترکاشوند در پایان سخنان خود گفت: بازديدهاي دوره اي از پروژه هاي عمراني مناطق کمک خواهد کرد تا ضمن نظارت کارآمد و تاثیرگذار بر روند اجراي این پروژه ها، مشکلات اجرايي در مسیر آنها شناسایی شود و پروژه هاي نيمه تمام نیز در اسرع وقت به سرانجام برسد. مدیر منطقه 8 شهرداری کرج نیز در این بازدید ضمن خوش آمدگویی، توضیحات کاملی را از وضعیت درآمدی منطقه، اقدامات صورت گرفته در نیمه اول سال جاری و پروژه های در دست اجرا ارائه کرد و خواستار تسریع در اجرای پروژه هایی شد که توسط سازمان های تابعه شهرداری کرج به عنوان پیمانکار در دست اقدام می باشند. سعادت با اشاره به رکود صنعت ساختمان سازی، بیان کرد: کار گروهی در منطقه متشکل از معاونان و مسئولان تشکیل شده است تا برنامه ریزی و نظارت بر درآمد و هزینه های منطقه 8 شهرداری کرج را در دستور کار قرار دهند که هدف اصلی از تشکیل این کارگروه رصد منابع درآمدی و پیگیری وصول مطالبات و صرفه جویی در هزینه ها می باشد. در پایان این بازدید، این مسئول در خصوص اجرای پارکینگ عمومی درمنطقه 8 شهرداری کرج، گفت: از ابتدای سال 94 در حال پیگیری تملک ملک مجاور شهرداری منطقه به متراژ حدود پنج هزار مترمربع جهت احداث پارکینگ عمومی هستیم که مصمم هستیم این مهم تا پایان سال اجرایی شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود