25 آذر 1394
شماره خبر: 154706

خانواده شهدا و ایثارگران از شهردار کرج تقدیر کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خانواده شهدا و ایثارگران از شهردار کرج تقدیر کردند


خانواده های شهدا و ایثارگران در نشستی که با حضور شهردار، معاونان و جمعی از مسئولان شهری کرج برپا شد با اهدا لوحی از شهردار کرج و اقدامات وی تقدیر کردند.
در این نشست علی ترکاشوند، شهردار کرج با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: آرامش کشور و بقای اسلام را مدیون خون شهدا هستیم و ادامه راه آنان را در تک تک برنامه های اجرایی لحاظ کردیم که نام گذاری تقاطعات و پروژه های کلان شهری نمونه ای شاهدی بر این مدعاست. این مسئول با یادآوری ضرورت توجه به ارزش های اسلامی عنوان کرد: ایثار و شهادت از مهم ترین ارزش های اسلامی است که بنیان اصلی فرهنگ کشور را شکل داده است و اهمیت این ارزش ها به گونه ای است که حیات اجتماعی و سیاسی در گرو احترام و انتقال آن به نسل های آینده است.
وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا نماد ایثار هستند چرا که فرزندان خود را به ماندگاری اسلام و آزادی کشور هدیه کردند، گفت: فرهنگ اسلامی توسط پیروان امام حسین (ع) و شهدا نهادینه شد و نگهداری ترویج این فرهنگ به نسل های آینده وظیفه ماست. در پایان جلسه جمعی از خانواده شهدا و ایثار گران، همچنین موسسه نعناع حامی معلولین با تقدیم لوح یادبودی از شهردار کرج تقدیر کردند، متن این تقدیر نامه ها به شرح ذیل است:
بسم رب الشهدا
سرزمینی که به ثمن خون شهیدانش سر افراز و آزاده مانده است به همت جهادگرانی از همان تبار آباد خواهد گشت.
جناب آقای دکتر ترکاشوند
شهردار محترم شهر کرج
چرخ عمران و آبادانی و شتاب زیبندگی کرج سالها بود که اینچنین شایسته ایران کوچکمان نگشته بود، بی شک اراده و روح خدمتی که شما در کالبد مجموعه شهرداری دیده اید و همت و تلاشی که فرزندان این شهر خالصانه در مسیر رفع محرومیت های خاستگاهشان در محبت شما داشته اند از نظر ولی عصر (عج) و عنایت خاص ایشان به دور نمانده است که هر از گاه محصول خیر و برکتش در این تنگنای سخت اقتصادی در قالب پروژه های متعدد عمرانی و خدماتی کلان و زیربنایی، گره ای از مشکلات شهر می گشاید و کام شهروندان را شیرین می کند. و خوشتر آنکه در این میان همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند: "فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" برگزیدن نام شهیدانمان به این پروژه ها، پیوند معناداری می بخشد به عهدی نا نوشته با شهدا همانگونه که خون پاک ایشان ضامن آزادی کشور اسلامیمان گشت، تعهد، تخصص و تلاش شایستگانی چون شما آبادیش را تصویر خواهد نمود. (انشاالله). از این رو بر خود فرض و وظیفه می دانیم به پاس تمام تلاش ها و زحمات بی دریغ و خالصانه حضرتعالی، مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام و سلامت و موفقیت روز افزونتان را از درگاه ایزد منان مسالت نماییم.
جمعی از خانواده شهدا و ایثار گران
تقدیر نامه
شهردار محترم کلانشهر کرج جناب آقای دکتر علی ترکاشوند
از خیر اندیشی و توجه جناب عالی در قدم هایی که برداشته و بر می دارد از صمیم قلب سپاسگذار بوده، از ایزد منان علو درجات را به جهت شما، همیار گرامی مسئلت می نماییم.
از صمیم قلب می گوییم:
اجرکم عندالله
مجمع معتمدین شهر کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود