25 آذر 1394
شماره خبر: 154720

تکریم ارباب رجوع، هدایت شهر به سوی پیشرفت است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 تکریم ارباب رجوع، هدایت شهر به سوی پیشرفت است


قائم مقام شهردار کرج با اشاره به اینکه وظیفه مجموعه مدیریت شهری رفع نیاز شهروندان است، گفت: تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات شهروندان، هدایت شهر به سوی پیشرفت را ممکن می کند.
محمدرضا رضاپور در جلسه ملاقات مردمی که ظهر امروز در نمازخانه شهرداری کرج برگزار شد، پاسخگویی کار آمد به مطالبات شهروندان را از وظایف مجموعه مدیریت شهری دانست و افزود: در جلسه امروز دستورات لازم برای رسیدگی به درخواست شهروندان توسط معاونان شهردار که در جلسه حضور داشتند، صادر شد. این مسئول تقاضای تقسیط جرایم کمیسیون ماده صد، درخواست مشاوره جهت سرمایه گذاری اقتصادی، تقدیر و تشکر از روند شتابان توسعه شهری در کرج، دغدغه وضعیت آسفالت و جدول گذاری برخی معابر و شریان های اصلی و فرعی شهر و... را از عمده موارد مطرح شده در این جلسه عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه دیدارهای مردمی موجب نزدیک شدن مردم و مسئولان شده و در نهایت تعامل آنان را به همراه دارد، عنوان کرد: مهم ترین هدف از برگزاری این دیدارها پیگیری مشکلات مردم و برنامه ریزی برای تحقق آن ها است. شایان ذکر است در این جلسه ملاقات مردمی، محمد رضا رضاپور، قائم مقام شهردار کرج، فرج الله ایلیات، معاون مالی اقتصادی شهرداری، احدالله احمدی پرگو، معاون شهرسازی شهرداری و پرویز ایوانی مدیر کل دفتر حوزه شهردار حضور داشته و پاسخگوی مشکلات شهروندان بودند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود