29 آذر 1394
شماره خبر: 154939

مشارکت معتمدین خدمات رسانی را افزایش می دهد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مشارکت معتمدین خدمات رسانی را افزایش می دهد


رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج گفت: مشارکت شهروندان در فعالیت های شهری، توسعه خدمات در شهرداری ها را تضمین می کند.
سعید فیروزگاه در حاشیه جلسه هم اندیشی با معتمدین حصارک بالا که بمنظور اجرای طرح تعریض خیابان آزادی حصارک؛ پیش بینی افزایش سرانه های خدماتی بمنظور احداث پارک ؛ پیگیری احداث درمانگاه تخصصی قلب؛ احداث بازارچه میوه و تره که در دفتر مدیر منطقه 6 برگزار شد، افزود: پیگیریها و فعالیت معتمدین عامل تسریع در اجرای پروژهای عمرانی و خدمات رسانی در سطح شهر می باشد.
این عضو شورای شهر کرج ضمن اشاره به اجرای پروژه های عمرانی و زیرساختی صورت گرفته در منطقه 6 توسط شهرداری و شورای اسلامی بیان نمود: معتمدین محلی رابط اجرائی و گوش شنوای مدیریت شهری در محلات شهر می باشند که انتظار می رود، روند مطلوب اقدامات صورت پذیرفته به اطلاع ساکنین و شهر وندان از طریق این عزیزان صورت پذیرد.
موفقیت مديريت شهري در مشارکت شهروندان است
در ادامه این نشست روح الله کیان، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهرکرج با اشاره به نقش معتمدين شهرو تاکيد بر نقش و جايگاه مشارکت مردمي در فرآيند تصميم سازي مديريت کلان شهري گفت: جامعه‌اي که روحيه مشارکت جويي و مشارکت پذيري آن از حد مطلوبي برخوردار باشد، بدون شک توفيق بيشتري در توسعه، تکامل و استفاده بهينه از منابع و امکانات خود را خواهد داشت.
کیان جايگاه مشارکت بخشي مردم را مهم خواند و افزود: جايگاه مشارکت در قوانين برنامه ريزي شهري در ايران در چارچوب قوانين و مقررات متعددي انجام مي شود که بر همين اساس اعتقاد داريم که توفيقات حوزه مديريت شهري در گروارزيابي راهبردها و پيشنهادات خوب مردم فهيم مي باشد . روح الله کیان برگزاري نشستهاي مکرر با شهروندان و استفاده از ظرفيتها و پتانسيلهاي مردمي را از ديگر اهداف اين نهاد ياد کردوگفت: شهروند وظيفه شناسي که در موارد گوناگون به ارائه راهکار و پيشنهاد مي پردازد براي ما و نمايندگان فهيم مردم در پارلمان محلي شوراي شهر از اهميت بالايي برخوردار است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود