30 آذر 1394
شماره خبر: 154996

آخرین تصمیمات برای اجرای پیاده راه رجایی شهر اتخاذ شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 آخرین تصمیمات برای اجرای پیاده راه رجایی شهر اتخاذ شد


توسط معاونتهای شهرسازی و حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج و در آخرین جلسه هماهنگی که پیرامون اجرای پیاده راه محور آزادی رجایی شهر برگزار شد، تصمیمات نهایی در خصوص مسائل مرتبط با این مسیر اتخاذ گردید.
در این جلسه که با حضور معاونین و کارشناسان معاونت های شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمرانی به همراه مدیر منطقه 7 شهری کرج و مشاوران طرح برگزار شد، تصویب تصمیمات نهایی در خصوص اجرای این محور در دستور کار قرار گرفت. با توجه به اهمیت این طرح و نقش بسزای آن در گسترش فضاهای شاخص و مطلوب برای شهروندان، مقرر شد تا پایان سال کلیه جوانب ترافیکی و اجتماعی، سیما و منظر شهری و دیگر جزییات ارجایی مورد بازنگری قرار گیرد. همچنین با توجه به تهیه نقشه های اجرایی 1:500 مقرر شد فاز اول طرح مذکور ابتدای سال آتی مورد بهره برداری قرار گیرد.
از دیگر تصمیمات این جلسه که در دفتر معاون شهرسازی و معماری برگزار شد، مقرر گردید با شناسایی تاسیسات شهری که از زیر معبر مذکور عبور نموده اند، تونل مشترک تاسیسات شهری همزمان با کف سازی اجرا شود. این اقدام موجب افزایش عمر کف سازی و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه های شهری خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود