2 دی 1394
شماره خبر: 155156

لزوم هم افزایی بین دستگاه های نظارتی جهت جمع آوری متکدیان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

لزوم هم افزایی بین دستگاه های نظارتی جهت جمع آوری متکدیان


معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرج گفت: هم افزایی در بین دستگاه های ذیربط جهت جمع آوری متکدیان ضروری است و این مهم نیازمند همکاری و توانمند سازی نهادهای مربوطه می باشد.
در جلسه هم اندیشی دستگاه های مختلف کلانشهر کرج در خصوص ارائه راهکارهای اجرایی در جمع آوری متکدیان با اعلام این مطلب اظهار داشت: متاسفانه دستگاه های مرتبط با این موضوع هم افزایی لازم را جهت کاهش این معضل اجتماعی ندارند. شهروندان جهت عدم برخورد احساسی با متکدیان نیازمند آگاه سازی و آموزش هستند. علی اکبر میروکیلی با اشاره به اجرای موفق طرح پیشگیری از طلاق از سوی معاونت فرهنگی و با مشارکت دادگستری کلانشهر کرج اظهار داشت: در اجرای این مهم هم افزایی بسیار خوبی مشهود بود و با شرح وظایف هر یک از ارگان ها توانستیم آمار طلاق در شهر را کاهش دهیم.
وی معتقد است، اگر نقاط مشترک هر یک از حوزه ها شناسایی شود می توان با یک استراتژی قوی اقدام به جمع آوری و پیشگیری از رشد متکدیان در شهر باشیم. این مسئول شناخت فرصت ها و تهدیدها در این حوزه را نیز مهم ارزیابی کرد و افزود: زمانی موفق هستیم که بتوانیم با یک برنامه ریزی دقیق و با شناسایی فرصت ها و تهدیدات راه کارهای اجرایی خوبی را ارائه دهیم. علی اکبر میروکیلی جلسه مذکور را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: می توان با شناسایی توانمندی های حوزه های مختلف و با نظارت شورای اسلامی شهر کرج به عنوان یک نهاد نظارتی پیشنهادات بسیار خوبی در حوزه پیشگیری داشته باشیم.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج معضلات اجتماعی را یکی از آسیب های اصلی عنوان و بر لزوم ساماندهی آن تاکید کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود