5 دی 1394
شماره خبر: 155265

عملیات زیرسازی و خاکبرداری معابر "ساماندهی" آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عملیات زیرسازی و خاکبرداری معابر "ساماندهی" آغاز شد


مدیر منطقه 12 شهرداری کرج از آغاز عملیات زیرسازی و خاکبرداری معابر "ساماندهی" در این منطقه خبر داد و گفت: چهار هزار مترمکعب از این معابر تحت پوشش عملیات زیرسازی قرار گرفته است.
مجید کمالی نژاد عنوان کرد: حوزه عمران منطقه 12 شهرداری کرج با توجه به کثرت جمعیت، وجود معابر متعدد و پر تردد در محدوده ساماندهی اقدامات عمرانی را در معابر خاکی محدوده مذکور آغاز کرده است.
مدیر منطقه 12 شهرداری کرج اظهار داشت: عملیات زیرسازی و خاکبرداری معابر "ساماندهی" با توجه به نامناسب بودن و سست بودن خاک در معابر این محدوده در دستور کار قرار گرفت تا به این وسیله تردد شهروندان در معابر آن به سهولت انجام گیرد. کمالی نژاد بیان کرد: حجم عملیات خاک برداری در این معابر تا کنون چهار هزار متر مکعب بوده که در خیابان های یزدان، بهار، نرگس و فرعی های این معابر واقع در محدوده ساماندهی اجرایی شده است. این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود به آغاز عملیات جدولگذاری معابر نرگس یکم، دوم و سوم در محدوده معابر "ساماندهی" اشاره کرد و گفت: این عملیات در بیش از دو هزار متر طول محقق شده است. وی در پایان بیان کرد: منطقه 12 شهرداری کرج به جهت وسعت بالا، جمعیت زیاد و عبور و مرور فراوان شهروندان و وسائط نقلیه برخی مشکلات عمرانی و ترافیکی را در معابر خود دارد که امید می رود با اجرای پروژه های عظیم و کارشناسی در راستای گشایش مسیر و سهولت تردد، رضایت شهروندان و آبادانی هر چه بیشتر منطقه را شاهد باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود