7 دی 1394
شماره خبر: 155429

حضور حداکثری تاکسی ها در زمان اجرای طرح زوج و فرد ضروری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

حضور حداکثری تاکسی ها در زمان اجرای طرح زوج و فرد ضروری است


مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج، خواستار حضور حداکثری تاکسی ها در مدت زمان اجرای طرح زوج و فرد شد و تحقق این مهم را به منظور خدمت رسانی حداکثری به شهروندان ضروری اعلام کرد.
پرویز اسکندری در حاشیه جلسه شیفت بندی تاکسی ها در زمان اجرای طرح زوج و فرد با اشاره به اینکه این طرح هر ساله در ماه پایانی سال در شهر کرج اجرا می شود، هدف از اجرای طرح مذکور را کاهش ترافیک در ایام پایانی سال ذکر و عنوان کرد: در زمان اجرای طرح حضور تاکسی ها موجب استفاده کمتر شهروندان از وسایل نقلیه شخصی می شود. این مسئول با بیان اینکه جلساتی به منظور اتخاذ تدابیر لازم برای خدمات دهی به شهروندان در زمان اجرای طرح زوج و فرد برگزار شده است، گفت: سازمان تاکسیرانی آمادگی دارد در صورت اجرایی شدن طرح زوج و فرد با تمام ظرفیت موجود به شهروندان خدمات دهی کند. مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج اضافه کرد: تمام خطوط تاکسیرانی در زمان اجرای طرح زوج وفرد فعال بوده و تاکسی ها با نظارت ویژه به مردم خدمات ارایه می دهند.
اسکندری با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش حضور مردم در سطح شهر اظهار داشت: نوبت بندی زمان فعالیت تاکسی ها در سطح شهر از جمله اقدامات پیش بینی شده سازمان تاکسیرانی است که در راستای خدمات رسانی شایسته به شهروندان انجام می شود. مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج با تاکید بر اینکه خدمات دهی تاکسیرانان به صورت ویژه از سوی سازمان پیگیری می شود، از شهروندان خواست تخلفات احتمالی تاکسیرانان را به شماره تلفن گویا 32811584 سازمان تاکسیرانی اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود