15 دی 1394
شماره خبر: 155936

ساخت و نصب تندیس شهدا در معابر عمومی محمدشهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ساخت و نصب تندیس شهدا در معابر عمومی محمدشهر


معاون خدمات‌‌شهری شهرداری محمدشهر از ساخت و نصب تندیس شهدا در معابر عمومی این شهر خبر داد.
علیرضا اشتری اظهار داشت: ملت ایران با ایستادگی و رشادت در برابر تمام مشکلات، سختی‌ها و بدخواهی‌ها و حتی دشمنی‌های خارجی موفق به کسب دستاوردهای بسیار بزرگی شدند که تنها نمونه‌ای از دستاوردهای بزرگ مربوط به استقلال، عزت، سربلندی و امنیت امروز است. معاون خدمات‌‌شهری شهرداری محمدشهر تصریح کرد: این عبارت که ما هر چه داریم به برکت هدایت‌های ولایت و ایستادگی و جوانمردی شهدا و ایثارگران است، اگر چه نمی‌تواند به طور کامل بازگو کننده این رشادت‌ها و مقاومت‌ها باشد، اما عین واقعیت است و هیچ یک از ملت ایران در درستی این عبارت شکی به دل راه نمی‌دهد.
این مسئول افزود: زمانی که ما هر چه داریم به برکت انقلاب و رشادت‌های ایثارگران و شهدا و جانبازان و آزادگان است، باید از تمام توان و ظرفیت‌های موجود نیز برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.
اشتری بیان داشت: بنابراین یکی از مهمترین نسل امروز، تلاش در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ غنی به نسل‌های آینده است تا بتوانیم با قدرت از دستاوردهای انقلاب حفاظت کنیم.
وی افزود: در همین راستا طرحی با هدف طراحی و ساخت تندیس شهدای اسلام و انقلاب به ویژه شهدای محمدشهر در دستور کار شهرداری این شهر قرار گرفت. معاون خدمات‌‌شهری شهرداری محمدشهر ادامه داد: کار طراحی این تندیس‌ها رو به اتمام است و پس از بازبینی و تصویب کمیته زیباسازی شهرداری محمدشهر، در معابر و خیابان‌های اصلی این شهر نصب خواهد شد. اشتری اظهار داشت: در فاز نخست، خیابان‌ها و معابر اصلی که مزین به نام شهدای بزرگوار جنگ تحمیلی و شهدای انقلاب است، با نصب تندیس‌های فوق زیباسازی می‌شود. وی تصریح کرد: در فازهای بعدی نیز تلاش می‌کنیم که بخش مهمی از خیابان‌ها و معابر محمدشهر مزین به تندیس شهدا و ایثارگران باشد و برای تحقق این هدف مهم، جدیت و عزم ویژه‌ای در مدیریت شهری وجود دارد.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود