15 دی 1394
شماره خبر: 155974

اقدامات خدمات شهری منطقه 12 کرج در سه ماهه اخیر سال جاری تشریح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اقدامات خدمات شهری منطقه 12 کرج در سه ماهه اخیر سال جاری تشریح شد


مدیر منطقه 12 شهرداری کرج از جمع آوری بیش از پنج هزار تن زباله و انجام چهار میلیون و 900 هزار متر مربع رفت و روب معابر این منطقه طی سه ماهه اخیر سال جاری خبر داد.
مجید کمالی نژاد عنوان کرد: حوزه خدمات شهری منطقه 12 شهرداری کرج در ماه های مهر، آبان و آذر اقدامات مطلوبی را به انجام رسانده که جمع آوری 16 هزار مترمکعب نخاله ساختمانی و تسطیح 500 هزار مترمربع زمین های بایر از جمله این فعالیت ها می باشد. مدیر منطقه 12 شهرداری کرج همچنین از جمع آوری پنج هزار و 500 تن زباله و چهار میلیون و 900 متر مکعب رفت و روب در معابر سطح این منطقه خبر داد و گفت: این عملیات به طور روزانه از سوی نیروهای خدمات شهری در راستای تنظیف شهر و افزایش رفاه شهروندان انجام می شود. کمالی نژاد در ادامه به عملیات لایروبی جوی ها و کانالهای سطح منطقه 12 شهرداری کرج اشاره کرد و اظهار داشت: پوشش کانال سیاه جوی واقع در جاده قزلحصار از جمله فعالیت هایی بود که با اجرایی شدن آن یکی از معضلات مهم شهروندان ساکن در این محدوده مرتفع شد.
این مسئول بیان کرد: عملیات پوشش کانال سیاه جوی از محدوده یگان هوایی در بلوار امام خمینی (ره) این منطقه اجرایی شد و به طور کلی 17 هزار مترمکعب از کانال های منطقه با انجام عملیات مذکور لایروبی شدند. وی در بخشی دیگر از سخنان خود به جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح این منطقه اشاره و خاطر نشان کرد: در سه ماهه اخیر سال جاری، 6 مورد تخریب و رفع آثار ساختمان های غیرمجاز، چهار مورد دیوار کشی و 82 مورد اخطار به متخلفان ساخت و ساز های غیر اصولی صورت گرفته است. مدیر منطقه 12 شهرداری کرج همچنین از رفع آبگرفتگی 30 مورد از معابر این منطقه خبر داد و یادآور شد: رنگ آمیزی جداول سطح منطقه به طول هزار مترمربع، رنگ آمیزی دیوارهای زیر سه متر در پنج هزار مترمربع نیز از دیگر اقدامات حوزه خدمات شهری منطقه در مدت زمان ذکر شده می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود