7 آذر 1391
شماره خبر: 15640

پروژه هاي عمراني با هدف نظام مند شدن ساختار های شهری اجرا شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 پروژه هاي عمراني با هدف نظام مند شدن ساختار های شهری اجرا شوند

سپیدار آنلاین: سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: پروژه های عمرانی در سطح شهر با هدف نظام مند شدن ساختارهای شهری اجرایی شوند.
عبدالله پور مظاهری با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی بر اجراي پروژه هاي شهري از سوي مدیریت شهری تاکید کرد و افزود: در اجرای پروژه ها لحاظ کردن نگاه علمي و کارشناسی اهمیت دارد. وی بیان کرد: اجراي پروژه ها باید طبق ضوابط تعيين شده فني و مهندسي و با رعایت استانداردهاي تعيين شده اجرایی شوند. این مسئول، افزايش بهره وري در خدمات ارائه شده توسط شهرداري ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: تحقق این مهم نقش بسزایی در جلوگيري از هزينه های اجرايی ایفا می کند.
پورمظاهری، اجرای موفق طرح های عمرانی را سند معتبر مدیریت شهری خواند و افزود: اجراي پروژه هاي عمراني از مهمترین برنامه های مجموعه مدیریت شهری است.
تسریع در اجرای پروژه های عمرانی در راس امور قرار گیرد
عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر، گفت: تسریع در اجرایی کردن طرح های عمرانی باید در راس امور و برنامه ها قرار گیرد. پور مظاهری، عنوان کرد: تحقق این مهم از اولویت های مهم مجموعه مدیریت شهری است. وی با بیان اینکه، بافت شهری کرج برای تکامل و پیشرفت نیازمند اجرای طرح های عمرانی است، گفت: با توجه به اهمیت این موضوع نیاز است مدیران شهری اهتمام ویژه ای در اجرایی کردن طرح های عمرانی در کوتاهترین زمان ممکن داشته باشند. این مسئول با بيان اینکه، اجرای این طرح ها، کرج را آماده تحولات مثبت و بهینه ای می کند، عنوان کرد: از خروجی های مثبت اجرایی کردن برنامه های مدیریت شهری در زمینه پروژه های عمرانی، بروز تحولات ساختاری در سطح شهر و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان از دریافت خدمات این دستگاه خدمات رسان است. پورمظاهری، اجرای طرح های عمران و خدمات شهری را بستر ساز رشد و ارتقاء کیفی بسترهای شهری دانست و افزود: اجرای موفق طرح های عمرانی اولویتی بسیار مهم برای مدیریت شهری قلمداد می شود که این مجموعه بر اجرای بهینه و مطلوب آن تاکید بسیار زیادی دارد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود