18 آبان 1391
شماره خبر: 14668

اجرای طرح های عمرانی کرج را آماده تحولات ساختاری مثبت می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اجرای طرح های عمرانی کرج را آماده تحولات ساختاری مثبت می کند

سپیدار آنلاین: شهردار کرج با ارزیابی مثبت از اجرای طرح های عمرانی در سطح شهر، عنوان کرد: اجرای طرح های عمرانی در کرج این کلانشهر را آماده تحولات ساختاری مثبت می کند.
سید علی آقازاده با بیان این مطلب به روند اجرای طرح های عمرانی در کرج اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح ها بسترساز رشد و ارتقاء کیفی ساختارهای تشکیل دهنده شهر است.
وی با تاکید بر اجرای کیفی طرح های عمرانی عنوان کرد: پروژه های عمرانی با هدف تامین نیازهای به حق زندگی شهروندی تعریف و تدوین می شود که با توجه به این موضوع می توان گفت، پروژه های شهری بر اساس نیازسنجی در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار می گیرد. این مسئول ادامه داد: بر این اساس، اجرای موفق طرح های عمرانی اولویتی بسیار مهم برای مدیریت شهری قلمداد می شود که این مجموعه بر اجرای بهینه و مطلوب آن تاکید بسیار زیادی دارد. آقازاده با اشاره به اجرای برخی طرح های عمرانی در سطح کلان، عنوان کرد: اجرای تقاطعات غیر همسطح در کرج از جمله طرح های مهم وموفقی می باشد که مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری نسبت به انجام آن اقدام کرده است.
ضرورت اجرای طرح های توسعه ای در کرج
شهردار کرج، اجرای طرح های عمرانی با محوریت رفع مشکلات شهری را مهم ارزیابی کرد و با تاکید بر انجام این مهم اظهارداشت: در کنار اجرای طرح های شهری نیاز است اجرای طرح هایی با عنوان طرح های توسعه ای مد نظر مسئولان ذیربط قرار گیرد. آقازاده از طرح های توسعه ای به عنوان طرح هایی شهر برای رشد و توسعه به آن نیاز دارد، یادکرد و گفت: شهر تحت تاثیر اجرای این طرح ها با تحولات ساختاری موجه ای مواجه می شود. وی افزود: طرح های توسعه ای ضمن برآوردن نیازهای شهری می تواند زمینه ساز جذب مولفه های مهمی از جمله حضور گردشگران و به تبع آن افزایش درآمدهای مالی برای شهر شود. آقازاده، کرج را مستعد اجرای طرح هایی با محوریت رشد و افزایش آمار گردشگران همچنین ورود سرمایه های بخش خصوصی دانست و گفت: تحقق این مهم ضمن تقویت زیرساخت های اقتصادی می تواند در کارآفرینی نیز مفید واقع شود. وی با اشاره به فرصت های مناسب سرمایه گذاری در کلانشهر کرج از آمادگی شهرداری کرج برای مشارکت بخش خصوصی در انجام و تکمیل پروژه های عمرانی خبرداد. آقازاده با تاکید بر ضرورت تسهیل در امور صدور مجوز سرمایه گذاری و حمایت از منافع سرمایه گذاران اعم از خارجی و داخلی طی مدت زمان فعالیت آنها بیان کرد: اتخاذ روش ها و سیاست های تشویقی و حمایتی از راه های موفق جذب و ترغیب سرمایه گذاران است.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود