24 دی 1394
شماره خبر: 156569

آوای اتوبوس آموزگار فرهنگ شهروندی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 آوای اتوبوس آموزگار فرهنگ شهروندی است


نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به عملکرد مطلوب روابط عمومی در زمینه اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ شهروندی همچنین راه اندازی آوای اتوبوس اظهار داشت: آوای اتوبوس آموزگار فرهنگ شهروندی است.
مریم قهرمانی گفت: آوای اتوبوس می تواند خدمت بزرگی به مجموعه مدیریت شهری کند، به گونه ای که مردم فرصت دارند مشکلات خود را مطرح کرده و مدیریت شهری را در جریان معضلات شهری قرار دهند.
این عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به مشارکت دائمی شهروندان در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی اقتصادی و ... و با بیان اینکه مجموعه شهرداری و شورا بدون کمک مردم نمی توانند اهداف خود در زمینه های مختلف خدمت رسانی را جامه عمل بپوشانند، عنوان کرد: افزایش آگاهی شهروندان از خدمات مختلف موجب گسترش همکاری آنان می شود. وی، توسعه دانش شهروندان در زمینه مزایای استفاده از حمل و نقل عمومی را از اولویت های اطلاع رسانی در شهرداری ذکر و عنوان کرد: آگاهی از کیفیت هوا و گزارش روزانه میزان آلودگی هوا در اتوبوس ها نقش بسزایی در استفاده حداکثری مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی دارد. نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: موضوعاتی از جمله تفکیک زباله ها از مبدا نیز از دیگر مباحثی است که باید مورد توجه مسئولان شهری قرار گرفته و اطلاع رسانی در این خصوص از ضروریات به شمار می رود. قهرمانی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار اطلاع رسانی مصوبات مطرح شده در شورای اسلامی شهر کرج به شهروندان شد و تاکید کرد: آگاهی شهروندان از اقدامات انجام شده موجب ترغیب آنها به مشارکت های شهری می شود که این مهم تاثیر بسزایی در سرعت بخشیدن به ارائه خدمات مطلوب و بهینه دارد. این عضو شورا با اشاره به اینکه آوای اتوبوس، رسانه تاثیر گذاری برای تشویق مردم به حفاظت از شهر است، از تدبیر روابط عمومی در راه اندازی این رسانه، تشکر و اظهار امیدواری کرد: در آینده ای نه چندان دور شاهد استفاده اکثر شهروندان از ناوگان اتوبوسرانی باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود