11 بهمن 1394
شماره خبر: 157698

شانس استفاده از تسهیلات نشتارود و زائراسرای مشهد قرعه کشی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شانس استفاده از تسهیلات نشتارود و زائراسرای مشهد قرعه کشی شد


مدیر رفاه کارکنان شهرداری کرج از برگزاری قرعه کشی استفاده پرسنل این دستگاه از تسهیلات خدماتی رفاهی زائر سرای مشهد و نشتارود با استفاده از "سامانه جامع رفاهی" خبر داد.
مظاهر سعیدی سیرائی عنوان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و تعطیلات عید، مدیریت رفاه کارکنان شهرداری کرج، مراسم قرعه کشی زمان استفاده پرسنل این دستگاه را برای استفاده از تسهیلات مجتمع خدماتی تفریحی نشتارود و زائر سرای مشهد برگزار کرد. مدیر رفاه کارکنان شهرداری کرج اظهار داشت: این کار در سنوات گذشته به صورت سنتی و اداری انجام می شد که برای اولین بار در سال 94 با راه اندازی "سامانه جامع رفاهی" در این مدیریت از طریق نرم افزار صورت گرفت. سعیدی سیرائی افزود: کارکرد نرم افزار مذکور به این شکل می باشد که پرسنل شهرداری کرج درخواست خود را در سامانه مبنی بر استفاده از تسهیلات مجتمع نشتارود و زائر سرای مشهد ثبت می کنند که به صورت اتوماتیک و از طریق قرعه کشی اسامی و تاریخ هر یک از کارکنان به منظور استفاده از این تسهیلات مشخص می شود.
این مسئول خاطر نشان کرد: با استفاده از نرم افزار سامانه جامع رفاهی برای ارائه تسهیلات به کارکنان عدالت به صورت کامل محقق می شود و هیچ گونه اعمال سلیقه برای این امر وجود ندارد که این امر می تواند موجبات رضایتمندی بیش از پیش پرسنل را فراهم کند و با ایجاد شرایطی برای گذران اوقات فراغت روحیه و بازده کاری را در این دستگاه بالا ببرد. وی در پایان بیان کرد: مدیریت رفاه کارکنان شهرداری کرج به دنبال آن است تا بهترین شرایط را برای خدمات رسانی و ارائه تسهیلات ویژه به خانواده شهرداری این کلانشهر فراهم کند و فرصت یکسان را برای استفاده برابر تمامی کارکنان از تسهیلات در نظر گرفته شده ایجاد نماید. گفتنی است، تاریخ استفاده پرسنل شهرداری کرج از مجتمع نشتارود و زائر سرای مشهد از 28 اسفند ماه سال جاری تا 15 فروردین ماه سال 95 به وسیله قرعه کشی سامانه جامع رفاهی قرعه کشی و مشخص شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود