12 بهمن 1394
شماره خبر: 157757

مکمل پل شهید سلطانی کرج به بهره برداری رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مکمل پل شهید سلطانی کرج به بهره برداری رسید


برگی دیگر از کارنامه مدیریت شهری کرج امروز در حالی ورق خورد که ساماندهی بخش قابل توجهی از ترافیک محدوده پل فردیس و دستیابی شهروندان به امنیت تردد و تسریع در عبور و مرور آنان، عمده ترین هدف ساخت مکمل پل شهید سلطانی بوده است.
ساخت مکمل پل شهید سلطانی با توجه به ترافیک سنگین این محدوده در دوره چهارم شورای شهر مصوب شد تا قرارداد احداث، در دی ماه سال 93 با شرکت پیمانکار منعقد و عملیات اجرایی آن آغاز شود.
این پل امروز و پس از حدود یک سال تکمیل شده و با حضور مسئولان شهری، اصحاب رسانه و شهروندان افتتاح شد. معاون فنی عمرانی شهردار کرج در خصوص این پل اظهار داشت: پل مکمل شهید سلطانی کرج که به صورت نیمه شبدری در آزادراه کرج – قزوین در محدوده جاده ملارد احداث شده، شامل سه لوپ و چهار رمپ راستگرد می باشد. علی اصغر کمالیزاده، گفت: لوپ های این پل در مسیرهای شمال غربی، شمال شرقی و جنوب غرب است و مسیرهای راستگرد پل در شمال غرب، شمال شرق، جنوب غرب و جنوب شرق تعبیه شده است. وی میزان تقریبی احجام به کار رفته در این پل را نیز بیان کرد و افزود: عملیات خاکی این پروژه با حجمی معادل 40 هزار متر مکعب انجام شد و حجم خاکریزی آن معادل شش هزار و 300 متر بوده است. همچنین برای نصب شمع های پل، عملیات حفاری به میزان 330 متر طول انجام گرفت. به گفته کمالی زاده، بتن ریزی پروژه به میزان دو هزار و 300 متر مکعب بوده و معادل 330 هزار متر مکعب تحت عملیات آسفالت قرار گرفته است. وی مبلغ اولیه این قرارداد را نیز ذکر کرد و ادامه داد: برای احداث پل مکمل شهید سلطانی، بیش از یکصد و بیست میلیارد ریال به عنوان مبلغ اولیه در نظر گرفته شد تا این طرح عمرانی شهر کرج ظرف مدت 12 ماه شمسی احداث شود. گفتنی است، این پل مکمل، امروز مصادف با دوشنبه دوازدهم بهمن ماه با حضور مسئولان شهری، اصحاب رسانه و شهروندان فتتاح شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود