18 بهمن 1394
شماره خبر: 158188

دنبال کردن اهداف انقلاب؛ صرف ایام دهه فجر نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

دنبال کردن اهداف انقلاب؛ صرف ایام دهه فجر نیست


رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: دنبال کردن اهداف انقلاب صرف ایام دهه فجر نیست بلکه یادآوری و جاری کردن آرمانهای انقلاب در همه سیاست گذاری ها و برنامه ریزی ها تکلیف مهمی است که همه دستگاههای خدمت رسان عهده دار آن هستند.
محمود دادگو با بیان این مطلب افزود: اولین موضوع شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج در همه ایام به ویژه ایام مبارک دهه فجر زنده نگه داشتن آرمانهای انقلاب و و گرامیداشت این ایام است. وی، افزود: بودجه سال آتی که از سوی شهرداری کرج به شورای شهر این کلانشهر ارسال شده است، بودجه ای واقعی بوده که جای تشکر و قدردانی دارد. این مسئول، گفت: طبق اولویت بندی بودجه سال آتی، اولویت صرف بودجه در مرحله نخست رسیدگی به کمبودهای مناطق غیر برخوردار و در گام بعدی نیز اجرای طرح های حوزه حمل و نقل و ترافیک با هدف کاهش معضلات این حوزه است. دادگو با بیان اینکه وسیله نقلیه عمومی نقش بسزایی در کاهش بار ترافیک شهری همچنین آلودگی های زیست محیطی دارد، عنوان کرد: هر چند با احداث تقاطعات غیر همسطح سعی در کاهش ترافیک شده است، اما نیاز است با آموزش و فرهنگسازی به شهروندان در راستای بهره مندی آنان از امکانات و استفاده از وسایل نقلیه عمومی گامهای موثرتری برداشته شود. وی، بهترین آیتم برای اطلاع رسانی به شهروندان جهت ارتقاء فرهنگ ترافیک را فراهم آوردن زمینه های فرهنگسازی با موضوع ترافیک و راهکارهای کاهش آن به ویژه در اتوبوسهای بین شهری عنوان کرد. رئیس شورای اسلامی شهر کرج، در بخش دیگری از سخنانش، گفت: یکی از دغدغه هایی که همیشه مطرح بوده و هست حفظ و نگهداری فضای سبز شهری است که لازم است از شعار به شعور تبدیل شود؛ یکی از راهکارهای تحقق این مهم قرار دادن جرایم سنگین برای متخلفینی است که در حفظ و نگهداری درختان به عنوان سرمایه های سبز شهر و میراثی برای آیندگان کوشا نیستند. وی در ادامه ساماندهی بافتهای فرسوده سطح شهر را به عنوان دغدغه ای بزرگ یاد کرد و افزود: بعد از گذشت 26 سال از این موضوع در کرج لازم است، که سازمانی با عنوان نوسازی و بهسازی بافتهای فرسوده راه اندازی شود. این مسئول با گله مندی از برخی نابسامانی ها در نصب تابلوهای سطح شهر خاطرنشان کرد: برخی از این تابلوها از جمله تابلوهایی که در مسیر چهارراه هفتم تیر نصب شده اند چهره شهر را نازیبا کرده است؛ بر این اساس نیاز است، طبق مصوبات شورای شهر کرج و به همت شهرداری به ارتقاء سیما و منظر شهری کمک کنیم. دادگو در بحث قطارشهری نیز افزود: با مصوبه شورا، استاندار و مدیرعامل سازمان قطارشهری پیمان قرارداد با پیمانکار قبلی منتفی شد و امید است با تمدید پیمان جدید، در اواسط سال 96 شاهد راه اندازی ایستگاه 15 کیلومتری انقلاب می باشد که از کمالشهر به میدان شهید سلطانی منتهی می شود، باشیم.
دستیابی به اهداف انقلاب نیازمند مدیریتی جهادی است
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه 22 بهمن روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: پر شکوه ترین مراسم بزرگداشت دهه فجر همان راهپیمایی روز 22 بهمن است و امسال نیز با شرکت در آن، میثاق دوباره با حضرت امام و آرمان های انقلاب اسلامی خواهیم بست.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود