21 بهمن 1394
شماره خبر: 158423

پیام شهردار شهر جدید هشتگرد در آستانه فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیام شهردار شهر جدید هشتگرد در آستانه فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن


سید مسعود بزرگ زاده شهردار شهر جدید در آستانه فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن پیامی را به شرح ذیل صادر کرد:
بسمه تعالی
یکبار دیگر با فرا رسیدن بهار انقلاب اسلامی‌ و در آستانه یوم الله 22 بهمن، یاد و خاطره انقلاب اسلامی ایران در بهمن ۵۷ زنده شده است. امروز پس از سی و هفت سال همت و تلاش و به لطف الهی و به برکت خون شهیدان و با اتکا به کوشش فرزندان این مرز و بوم دستاوردهای عظیمی‌در زمینه‌های مختلف علمی ‌و صنعتی برای ایران اسلامی حاصل شده است.
پیروزی انقلاب اسلامی‌ با رهبری امام راحل(ره) و از حضور اقشار مختلف مردم در سال ۵۷ نشأت گرفت و بدون شک تداوم آن و اقتدار روزافزون نظام نیز به حضور گسترده‌تر ملت شریف ایران به ویژه در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن گره خورده است. امروزانقلاب اسلامی‌ایران به عنوان الگویی برای تمامی‌جنبش‌های آزادی‌خواه در سراسر دنیا مطرح می‌باشد که در جریان مذاکرات هسته ای برهه ای حساس از تاریخ را پشت سر گذاشت و از همین رو دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا حضور مردم را کم‌رنگ‌تر و روح امید را در دل آنها کم‌فروغ کند اما ملت بزرگ ایران به مدد بصیرت مثال‌زدنی خود آگاهانه در جشن پیروزی انقلاب در روز ۲۲ بهمن شرکت خواهند نمود و شکوه و مجد خود را در سایه پشتیبانی از ولایت فقیه به رخ جهانیان خواهند کشید. افتخار مردم ما رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت، حمایت از نظام جمهوری اسلامی‌و حرکت در مسیر حق است تا با صیانت از انقلاب اسلامی‌آن را به صاحب اصلی‌اش بسپارند. با عنایت به سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" و باتوجه به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در اسفند ماه سال94، با همت مسئولین و همراهی و حضور حداکثری هموطنان، 22 بهمن امسال باید هرچه باشکوه تر و پر رنگ تر برگزار شود تا چشم طمع دشمن را از انتخابات آتی کور نماید.
اینجانب به سهم خود ضمن تبریک مجدد ایام الله دهه فجرامسال که مزین به شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی است، به همه فجرآفرینان که بر عهد و میثاق خود استوارند اعلام می دارم: بی‌تردید عموم مردم انقلابی، شهید پرور و ولایت مدار شهر جدید هشتگرد، همگام و همصدا، با مردم غیور ایران اسلامی، با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، حماسه ماندگار دیگری را رقم خواهند زد.
ومن الله توفیق
سید مسعود بزرگ زاده
شهردار شهر جدید هشتگرد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود